سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۵۵۱
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

فکرشهر:  مانور تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان بوشهر در روستای خورشهاب بخش دلوار از توابع شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت هلال احمر یکی از برنامه هایی که در حال حاضر وآینده در دستور کار خود قرار داده است، توان افزایی تیم های  بهداشت و درمان است که در صورت بروز حوادث، برای درمان به حادثه دیدگان به محل حادثه اعزام می شوند.

احسان ایزدپناه افزود: هر چند ماه یک‌بار مانورهایی را در مناطق محروم و روستایی پیش بینی می‌کنیم برای بروزرسانی تجهیزات و سطح دانش تیم بهداشت ودرمان که کار درمانی را در آن مناطق انجام دهند.

وی اضافه کرد: این طرح با حضور ۳۵ نفر از پرسنل بهداشت و درمان و داوطلبین که شامل پزشکان، پرستاران، نجات‌گران و امدادگران است در روستای خور شهاب  شهرستان تنگستان برگزار شد.

جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: طی این سه روز  ۲۱۸ نفر از پزشک عمومی، ۸۸ نفر از خدمات پرستاری، ۵۶ نفر از بهداشت مادر و کودک، ۶۱ نفر از کارشناس تغذیه و ۴۶ نفر از کارشناس بهداشت روان در این طرح استفاده کردند.

وی با بیان اینکه روستای خور شهاب بخش دلوار یکی از راه های مواصلاتی ساحلی مهم در شرق استان برای رسیدن به منطقه انرژی پارس جنوبی به شمار می آید اظهار  داشت: این طرح به همت معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان بوشهر و به صورت رایگان طی سه روز واز تاریخ ۱۹آذر ماه لغایت۲۱ آذر ماه ۹۷ در این روستا برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر