سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۵۵۳
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

فکرشهر:  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی ۱۵ هزار متر مکعب آب شیرین کن در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، روح‌الله طاهریان‌پور عصر چهارشنبه در حاشیه دهمین جشنواره سراسری نخستین  واژه «آب» در پارک ساحلی روستای اُلی شمالی گفت: جلوگیری از هدر رفت آب درسامانه های آبرسانی استان بوشهر یکی از اولویت های کاری ما در کنار تأمین منابع آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه است.

طاهریان پور از آغاز عملیات اجرایی ۱۵ هزار متر مکعب آب شیرین در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: آب شیرین کن ۲۸ هزار متر مکعبی یکی دیگر از پروژه هایی است که در بخش روستایی استان در دست احداث است.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح فاز اول عملیات آبرسانی مجتمع دمیگز ۱۲ روستای فاقد آب حد فاصل روستاهای جبرانی تا دمیگز در شهرستان دیر را به شبکه آب رسانی متصل و از خدمات آن نیز بهره‌مند خواهند شد.

طاهریان‌پور با بیان اینکه در صورت تزریق اعتبارات بیشتر به پروژه آبرسانی مجتمع دمیگز و ادامه فازهای بعدی، این پروژه در سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: نوسازی کامل شبکه آبرسانی بردخون کهنه در حال حاضر در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دریا برای حل مشکلات کم آبی گفت: شیرین‌سازی آب دریا یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند مشکلات آبی استان بوشهر را برطرف کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر