پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۵۰۵۸۶
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در حالی از دقایقی دیگر به میزبانی دانشگاه آزاد بابل آغاز می‌شود که نیروی انتظامی برای ایجاد نظم مجبور به سخت‌گیری زیاد است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از دقایق دیگر و با حضور کشورهای مجارستان، اوکراین، قرقیزستان، گرجستان، هند، ترکیه و ۲ تیم از ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بابل آغاز می‌شود.

تعداد زیادی از ماموران نیروی انتظامی بابل نیز با استقرار در سالن و محوطه سالن برای حفظ نظم مسابقات در تلاش هستند اما سخت‌گیری‌های زیاد در قبال افراد مختلف همچون مسوولان تیم‌ها، خبرنگاران و حتی مسوولان فدراسیون کشتی که به‌خاطر برخی ناهماهنگی‌ها بود، هر چند تا حدی باعث گلایه آن‌ها شد اما پس از لحظاتی حل شد.

ناهماهنگی‌ها در ابتدای مسابقات باعث شد حتی حمید بنی تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی به عنوان مسوول اصلی این رقابت‌ها نیز برای ورود از قسمت وی آی پی دقایقی معطل شود.

خبرنگاران نیز با همین مشکل مواجه شدند تا این که فرمانده نیروی انتظامی بابل در محل حاضر شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته این عده توانستند وارد سالن شوند.

بنی تمیم، سرپرست فدراسیون حتی برای نشستن در قسمت وی آی پی سالن نیز با سخت‌گیری عوامل اجرای نظم روبه‌رو شد اما پس از دقایقی مشکلات حل شد و با توجه به تلاش‌های زیاد ماموران نیروی انتظامی در داخل و بیرون سالن نظم بسیار خوبی در سالن رقابت‌ها ایجاد شده است.

سالن دانشگاه آزاد بابل در شرایط بسیار خوب و آبرومندی قرار دارد و تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از این رقابت‌ها فراهم شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر