سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۶۶۶
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۶

فکرشهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پیشنهاد احمدی‌نژاد درخصوص افزایش یارانه‌ها به ۹۰۰ هزار تومان گفت: دولت باید کسری ۵ هزار و هشتصد میلیارد تومانی که دولت قبل برای پرداخت همین ۴۵ هزار و پانصد تومان یارانه برایمان باقی گذاشته بپردازد، پس چه طور می‌شود این مبلغ یارانه را با این بدهی که دولت قبل گذاشته، اضافه کرد؟

به گزارش فکرشهر، محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با «ایلنا» درباره اظهارنظر برخی از مسئولان سابق کشور درباره افزایش میزان یارانه‌ها و تاثیر آن روی افکار عمومی گفت: مردم ما فهیم‌تر از این حرف‌ها هستند و با این نوع حرف‌هایی که مبانی درست محاسباتی ندارد یا با یک فروضی مطرح شود که این فروض قابل انجام نیست، تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: همین ۴۵ هزار و پانصد تومان با همان ارقام قبلی بالغ بر ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی به بانک مرکزی برای دولت باقی گذاشته است.

نوبخت تاکید کرد: مرتبا بانک مرکزی در حال پیگیری این مطالبات از دولت است و دیوان محاسبات پرونده تشکیل داده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: دولت باید کسری ۵ هزار و هشتصد میلیارد تومانی که دولت قبل برای پرداخت همین ۴۵ هزار و پانصد تومان برایمان باقی گذاشته بپردازد. پس چه طور می‌شود این مبلغ را با این بدهی که دولت قبل گذاشته، اضافه کرد؟

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر