جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۶۷۲
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸

فکرشهر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۹ هزار نفر در پادگان‌های استان بوشهر آموزش مهارتی دیدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالمجید دراهکی صبح شنبه در نشست توانمندسازی پرسنل وظیفه نیروی های مسلح استان بوشهر اظهار داشت: توانمندسازی نیروهای جوان را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های متنوعی برگزار می شود.

وی به برگزاری دوره‌های مختلف مهارت‌آموزی برای سربازان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته برای آموزش سه هزار و ۱۵۰ نفر در پادگان‌های استان تعهد داشتیم که آموزش به پنج هزار و ۵۰۰ نفر انجام شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به ارائه این آموزش‌ها در ۱۷ یگان نظامی و ۶۵ کارگاه آموزشی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها با استفاده از ظرفیت ۴۹ مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای انجام گرفته است.

وی با اشاره به ارائه این آموزش‌ها در نیروی انتظامی، نیروی هوایی، نیروی دریایی سپاه و ارتش و سپاه امام صادق استان بوشهر بیان کرد: این برنامه‌های آموزشی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیر، دیلم، کنگان، جم، تنگستان و دشتی اجرا شده است.

دراهکی اضافه کرد: تعهد امسال آموزش در پادگان‌های استان چهار هزار و ۴۷۷ نفر است که در ۹ ماهه نخست سال سه هزار و ۵۳۸ نفر مهارت‌افزایی شده ‌اند و امیدواریم تا پایان سال به شش هزار نفر برسد.

وی افزود: کارگر برقکار ساختمان، ایمنی و بهداشت صنعتی، کارگر عمومی کچ کار ساختمان، مدیریت دانش و رفتار، کارآفرینی، مبانی برق خودرو، ایمنی و اطفاء حریق، جوشکاری، تعمیر موتورسیکلت از مهم‌ترین حرفه‌های آموزشی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از راه‌اندازی ۱۶ کارگاه مهارت آموزی در پادگان های نیروی دریایی سپاه استان در سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۰ کارگاه آموزشی دیگر در پادگان نظامی استان افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر