سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۶۷۸
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از گسترش طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی و محروم استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار علی رزمجو ظهر شنبه در نشست با مجمع نمایندگان استان بوشهر اظهار داشت: به منظور برگزاری باشکوه کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر باید همه مسئولان در رده‌های مختلف پای کار باشند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان در سال آینده خاطرنشان کرد: برنامه فرهنگی، هنری و علمی برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر تدوین شده است که در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر گسترش تعامل و همکاری در هرچه باشکوهتر برگزار کردن این کنگره افزود: همکاری همه بخش‌ها و مساعدت و همکاری آنان به ویژه نمایندگان استان در مجلس ضروری است.

وی بیان کرد: از جمله برنامه‌های کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر می‌توان به ساخت دهکده مقاومت، موزه دفاع مقدس، یادمان‌های شهدا در شهرهای مختلف استان بوشهر اشاره کرد.

سردار رزمجو اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم توسعه فعالیت‌های جهادی و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی است که در سطح استان بوشهر طرح‌های خوبی در دست اجرا است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات بسیج سازندگی سپاه استان در اجرای طرح های سازندگی و محرومیت زدایی ادامه داد: این طرح‌ها در نقاط محروم و روستایی استان بوشهر در دست اجرا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر