سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۶۷۹
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدباقر سعادت ظهر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاکنون زمینه‌ساز ارائه خدمات گسترده و متنوعی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کنگره سرداران و بیش از دو هزار شهید استان بوشهر سال آینده برگزار می‌شود و می‌طلبد که همه مسئولان و افراد و نهادها در برگزاری این کنگره ارزشمند تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش شود که کنگره سرداران و بیش از دو هزار شهید استان بوشهر با شایستگی هرچه تمام‌تر و در شأن مردم استان بوشهر برگزار شود.

وی به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: آمادگی داریم تا در زمینه همکاری برای توسعه طرح‌های محرومیت‌زدایی و همچنین رفع موانع و مشکلات مسیر محرومیت‌زدایی همکاری لازم را داشته باشیم.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید برحمایت همه جانبه برای برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان افتخار و وظیفه‌ مسئولان و مردم است.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری با تاکید بر اینکه جامعه باید در قبال خانواده ایثارگران قدردان و قدرشناس باشد اضافه کرد: برپایی باشکوه این کنگره در واقع قدرشناسی از فداکاری و ایثار رزمندگان و خانواده معظم آنان است که در این راستا همکاری همه مسئولان امری مهم و ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر