سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۶۸۲
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تحول معیشت و رفاه فرهنگیان یکی موضوع های مهم مورد تاکید مجلس است که در این راستا برای افزایش اعتبار طرح رتبه بندی معلمان تلاش می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش جزیره خارگ افزود: در بخش آموزش و پرورش و فنی وحرفه‌ای در لایحه بودجه سال 98،‌ مبلغ 2 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه‌ بندی معلمان تامین اعتبار شده است که پیگیر افزایش آن هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهارداشت: برای جذب فرهنگیان و تامین نیرو در کارگروه‌های تخصصی مجلس رایزنی هایی شده است و همچنین برای جزیره خارگ به طور ویژه با مقام عالی وزارت مذاکراتی انجام شده است.

خدری شرایط سخت مکانی جزیره خارگ را متفاوت از سایر نقاط کشور دانست و گفت: اگر فرهنگیان این جزیره با سایر همکاران خود در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها یکسان دیده شوند، نه تنها عادلانه نیست که عین بی عدالتی است.

فرماندار بوشهر نیز افزود: سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش از اولویتهای این شهرستان است و تلاش می شود تا حد امکان مشکلات این بخش به کمترین حد ممکن برسد.

عباس جمشیدی اظهارداشت: حمایت مالی برای راهیابی دانش آموزان به دانشگاه های معتبر از جمله طرحهای موفقی بود که در برخی از شهرستان های استان اجرا و پیشنهاد می شود در خارگ نیز اجرا شود.

وی ادامه داد: برای تردد فرهنگیان و تغذیه معلمان مجرد نیز باتوجه به اینکه مجموعه نفت و پتروشیمی دچار محدودیت‌هایی شده اند با این حال انتظار می رود در کنار معلمان بمانند تا به فرزندان این منطقه بهتر رسیدگی شود.

جمشیدی گفت: تلاش می شود پروژه های آموزشی نیمه تمام در جزیره خارگ تامین اعتبار شوند.

رضا برمک رئیس آموزش و پرورش خارگ گفت: در توسعه علمی، آموزشی و پرورشی این منطقه نگاه فرابخشی حاکم و تعامل و تفاهم همه دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در این جزیره باعث پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش در این منطقه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر