شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۷۶۷
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: برنامه های نشاط اجتماعی در سطح شهرستان این افزایش می یابد و در همین راستا برنامه های خوبی توسط شهرداران پیش بینی شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح دوشنبه در افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری شادمانه ۹۷ کاکی که درپارک ولایت این شهر برگزار شد، ضمن تقدیر از شهرداری وشورای شهرکاکی اظهار داشت: برگزاری جشن ها و دورهمی ها موجب تقویت روابط اجتماعی و همبستگی میان جامعه خواهد شد.

وی افزود: شادی و نشاط عامل تغییر جامعه، تحول و تکامل درونی انسان‌ها است که می طلبد توجه جدی به این موضوع صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: نشاط اجتماعی نیاز جامعه است چون امیدواری ایجاد می کند وافراد با دلگرمی وانرژی بیشتری درجامعه فعالیت می کنند.

فرماندار دشتی گفت: برنامه های نشاط اجتماعی در سطح شهرستان  افزایش می یابد و در همین راستا برنامه های خوبی توسط شهرداران پیش بینی شده است.

نادری با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب پیام مهمی برای ما دارد که مطالعه را در زندگیمان جدی بگیریم چون هیچ چیزی جای کتاب رانمی گیرد.

شهردار کاکی نیز بیان داشت: این برنامه در راستای جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه های نشاط اجتماعی است که دولت اهتمام زیادی نسبت به آن دارد.

حبیب پردل صفت افزود: این جشن ها هر دو شب یکبار در کنار نمایشگاه کتاب که تا دهم دیماه برپاست با برنامه های مختلف فرهنگی وهنری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: امسال باتشکیل ستاد هفته کتاب و مشارکت دستگاههای مختلف عزم خود را برای نامزدی کاکی در پایتخت کتاب جزم کرده ایم.

پردل صفت تصریح کرد: کاکی شهر دیانت، سیادت و فرهنگ است و تلاش ما معرفی بهتر کاکی و توجه به توسعه فرهنگ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر