سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۷۷۶
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰

فکرشهر: رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: مدرسه کسب‌وکار در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالمجید مصلح ظهر دوشنبه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: توسعه برنامه‌های آموزشی و مهارتی را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی با اشاره به تفاهم صورت گرفته با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: راه اندازی مدرسه کسب و کار در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین دانشجویان از مهمترین اهداف این تفاهم است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی، بر ایجاد مراکز آموزشی در دانشگاه بوشهر تاکید کرد و افزود: این آموزش‌ها نقش مهمی در توانمندسازی دانشجویان و حضور آنها در بازار کار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دفتر مدرسه کسب و کار در دانشگاه مستقر خواهد بود گفت: نیازسنجی آموزشی به منظور تعیین حجم دوره‌های مورد نیاز مدرسه کسب و کار در دانشگاه خلیج فارس صورت گرفته و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام خواهد شد.

مصلح با بیان اینکه بسترها و ظرفیت های خوبی در استان بوشهر در زمینه اشتغال وجود دارد، افزود: توانمندی های بالقوه استان در حوزه اشتغال با همکاری دانشگاه و آموزش فنی و حرفه‌ای به بالفعل تبدیل می‌شود.

وی افزود: سابقه آموزشی فنی و حرفه ای در اجرای دوره های مهارتی و شایستگی در این دانشگاه بسیار درخشان است و ایجاد مرکز توسعه شایستگی‌های دانشجویان در دانشگاه‌ها می‌تواند نقشی اساسی در توسعه اشتغال استان داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر