پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۸۰۲
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: در آئینی با حضور فرماندار دشتی نمایشگاه کتاب با دو هزار عنوان در شهر کاکی گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر،  حمید زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی دوشنبه‌شب در این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه که با همکاری انتشارات نگاه آشنا برپا شده دارای دو هزار عنوان و ۲۰ هزار جلد در بخش های مختلف دینی، ادبی، سیاسی، کودک، پزشکی، اجتماعی، روان شناسی و تاریخ است.

وی افزود: از اهداف برگزاری این نمایشگاه تمرکز زدایی و توجه به سایر بخش های شهرستان می باشد و امید است با استقبال خوب مردم کاکی مواجه شود.

زارعی تصریح کرد: این نمایشگاه تا دهم دی ماه صبح و عصر پذیرای علاقه مندان به کتاب خواهد بود و در کنار آن نیز برنامه های مختلف فرهنگی اجرا می شود.

وی همچنین از اهتمام شورا شهرو شهرداری کاکی و همکاری آموزش و پرورش کاکی، نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی کاکی، ستاد نماز جمعه و بخشداری کاکی در برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد.

شهردار کاکی نیز گفت: امسال با مشارکت دستگاه های فرهنگی عزم خود را برای نامزدی پایتخت کتاب و توسعه و ترویج کتاب خوانی جزم کرده ایم.

حبیب پردل صفت افزود: نمایشگاه کتاب در این سطح برای اولین بار در کاکی برگزار می شود و تلاش ما آماده کردن شرایطی بوده است که رضایت ناشران و مردم جلب شود.

 همچنین در این مراسم از کتاب « مدیریت اندیشه محور » نوشته سیدمحمدکاظم پورفاطمی رونمایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر