پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۸۰۶
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۱

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هجوم خرده فرهنگ‌ها فرهنگ بومی کنگان را تهدید می‌کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمیده ماحوزی صبح سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی دارای ظرفیت بالایی است و باید مصوبات آن به عنوان قانون اجرایی شود.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های صنعتی در شهرستان کنگان بیان کرد: این شهرستان میزبان خیل عظیم صنایع است و در سال‌های اخیر شاهد حضور افرادی با فرهنگ‌ها و آداب مختلف در نقاط مختلف این شهرستان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هجوم خرده فرهنگ‌ها فرهنگ بومی کنگان را تهدید می‌کند، اضافه کرد: باید با استفاده از راهکارهای مناسب برای مقابله با آثار تخریبی خرده‌فرهنگ‌ها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه یکی از تهدیدات جدی برای نسل جوان و نوجوان بازی‌های رایانه‌ای است، افزود: یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر جمع‌آوری سی‌دی‌ها و بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای در گیم‌نت‌ها و دیگر مراکز عرضه است.

ماحوزی از آغاز جمع‌آوری سی‌دی‌ها و بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای در گیم‌نت‌ها و دیگر مراکز عرضه بوشهر خبر داد و گفت: هم اکنون ۸۵ درصد از جمعیت ۲۳ میلیونی کاربران در فضای مجازی کشور نوجوانان و جوانان‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز موجب تزلزل در خانواده ها و انحراف نوجوانان و جوانان شده و همه به‌ویژه خانواده‌ها باید با حساسیت مراقب آثار مخرب این گونه سرگرمی‌های مخرب و خطرناک باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر