جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۸۰۷
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۳

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: برنامه‌های متنوع حوزه بانوان در روستاهای استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مریم آذرشب ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه بانوان ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب استان بوشهر اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با هم برای برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همکاری داشته باشند تا برنامه‌ها پربارتر باشد.

وی خواستار پرهیز از موازی کاری شد و اضافه کرد: هدف از دعوت روابط عمومی دستگاه‌ها این است که روابط عمومی‌ها در کنار مشاورین امور بانوان باشند و با هم تعامل داشته باشند تا برنامه ها به نحوه احسن اجرا شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: باید برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یک راستا باشد و تاکید بر این است برنامه‌ها ویژه افراد خانواده هم باشد و اعضای خانواده در کنار هم دیده شود چرا که ما می‌خواهیم برنامه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی بیان کرد: هدف ما از اجرای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این است که اگر همایشی برگزار می‌شود، صرف برگزاری آن نباشد و حداقل دو راهکار در راستای حل بسیاری از مشکلات زنان داشته باشند.

آذرشب افزود: در بحث گفت‌وگوی خانواده باید این گفتگو از دبستان صورت بگیرد و دانش‌آموزان می‌توانند سفیران خوبی باشند که ما بتوانیم یک تغییر رویکرد از آنان و خانوادهشان داشته باشیم. متاسفانه کار در حوزه فرهنگی بارز نیست و یا شاید ۱۵ سال دیگر نتیجه می‌گیریم. کار فرهنگی مثل حوزه عمرانی ملموس نیست.

وی ادامه داد: ما سعی داریم با کمترین هزینه ها و با همکاری فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در روستاها و دورترین نقاط دور افتاده که برنامه کمتر صورت گرفته اجرا کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: برای امسال یک ردیف اعتباری در حوزه زنان و خانواده به استان‌ها ابلاغ شد که باید از این به بعد تخصیص اختصاص حوزه زنان را پیش بینی و به سازمان برنامه و بودجه اعلام کنیم و از این به بعد تمام تخصیص برنامه‌های حوزه بانوان در تمام استان و با توجه به اول برنامه های که ما گفتیم اختصصاص پیدا می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر