پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۸۰۹
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۷

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از سواد آموزان برتر استان بوشهر در هفته سواد آموزی تقدیر می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا دانش‌فر ظهر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران به اشاره به نام‌گذاری یکم تا هفتم دیماه به عنوان هفته سوادآموزی اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت این هفته در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقه فرهنگی- آموزشی انشاء نویسی با موضوع «پرسش مهر ریاست جمهوری» برگزار می‌شود و بیش از هزار نفر از سواد آموزان دوره انتقال در استان بوشهر در این مسابقه شرکت می‌کنند.

معاون سوادآموزی استان بوشهر از برگزاری مسابقه فرهنگی آموزشی انشاء نویسی در قالب «دست نوشته» در بین سوادآموزان خبر داد و اضافه کرد: این مسابقه با هدف تقویت و بهبود سوادآموزی با کیفیت و آگاه‌سازی افراد سواد آموز برگزار می‌شود.

وی با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای موفق این طرح و برنامه اشاره کرد و ادامه داد: همکاران سوادآموزی در مناطق و شهرستان های استان بوشهر با تلاش شبانه‌روزی مقدمات لازم را فراهم کرده‌اند.

دانش‌فر افزود: به منظور تقدیر در سطح ملی از بین دست‌نوشته‌های موفق این مسابقه فرهنگی- آموزشی تعدادی انتخاب نهایی شده به عنوان نفرات برتر ملی به سازمان نهضت سوادآموزی کشور ارسال خواهد شد تا پس از بررسی هیئت نظارت مورد تقدیر قرار گیرند.

دانش‌فر گفت: تشکیل شورای پشیتبانی سواد آموزی، ارائه کارنامه‌ای از فعالیت‌های سوادآموزی استان در دولت تدبیر و امید، تقدیر از سوادآموزان برتر، زیارت قبور شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا از برنامه‌های مهم هفته سواد آموزی در استان است.

وی به برنامه‌های رسانه‌ای ویژه هفته سوادآموزی هم اشاره‌ای کرد و گفت: در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات مشکلات، چالش‌ها، دستاوردها و عملکرد سوادآموزی در سالی که گذشت تشریح خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر