چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۸۳۵
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: رئیس انجمن موج سواری کشور با اشاره به اعزام ورزشکاران به رقابت‌های جهانی و آسیایی گفت: تیم ملی موج سواری ایران در رقابت‌های جهانی ژاپن و آسیایی تایلند در سال ۲۰۱۹ شرکت می‌کند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علیرضا رستمی صبح امروز در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بر گسترش رشته  موج سواری در استان بوشهر تاکید کرد و اظهار داشت: استان ساحلی بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در توسعه رشته‌های موج‌ سواری است که باید زیرساخت‌های این ورزش در نقاط ساحلی استان بوشهر فراهم شود.

وی با اشاره به اعزام ورزشکاران موج سوار به رقابت المپیک 2020 افزود: با توجه به اینکه این رشته در المپیک 2020 توکیو برای نخستین بار  ایجاد می‌شود از هم اکنون برنامه ریزی مناسبی برای گسترش این رشته و حضور ورزشکاران موج‌سوار در رقابت المپیک انجام شده است.    

رئیس انجمن موج سواری کشور با بیان اینکه دو رویداد مهم در سال 2019 در این رشته در سطح آسیایی و جهانی برگزار می‌شود گفت: ابتدا مسابقات آسیایی تایلند را پیش رو داریم و بعد از آن رقابت‌های جهانی این رشته به میزبانی کشور ژاپن برگزار می‌شود که  تیم ملی موج سواری ایران در رقابت‌های جهانی ژاپن و  آسیایی تایلند در سال 2019 شرکت می‌کند.

 

 رستمی کسب تجربه را از اهداف مهم شرکت ورزشکاران در مسابقات موج‌سواری سال 2019 دانست و   تصریح کرد: با توجه به اینکه این رشته در ایران در سال 95 راه‌اندازی شده هدف‌گذاری ما در المپیک 2020 توکیو کسب تجربه است و در المپیک 2024 برای کسب مدال تلاش می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر