شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر؛
فکرشهر: محمدحسن محمدی شهردار برازجان، سیدحسن لواسانی‌فرد رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان روز دوشنبه دیدار کردند...
کد خبر: ۵۱۰۰۸
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: محمدحسن محمدی شهردار برازجان، سیدحسن لواسانی‌فرد رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان روز دوشنبه دیدار کردند.

به گزارش فکرشهر، در این جلسه که با هدف تبادل نظر و بررسی راه‌های همکاری های بیشتر بین ارگان ها و به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش دشتستان برگزار شد، شهردار برازجان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست به نقش نهادهای فرهنگی همچون آموزش و پرورش در توسعه‌ی زیربنایی جامعه اشاره کرد و مشارکت این نهاد در توسعه‌ی عمرانی را مکمل نقش اجتماعی این نهاد برشمرد.

شهردار برازجان با اشاره به این که نگاه ویژه به توسعه‌ی مناطق کم‌برخوردار، تنها راه حرکت در جهت توسعه‌ی متوازن و عادلانه است، برخی فعالیتهای صورت گرفته توسط شهرداری برازجان در این راستا را برشمرد و اظهار داشت: شهرداری برازجان آماده هرگونه همکاری با نهادهای دولتی، غیردولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی جهت ارائه خدمات ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته‌ی شهر برازجان است تا بدین وسیله بخشی از کمبودها مرتفع شود.

در این دیدار سیدحسن لواسانی‌فرد نیز ضمن تقدیر از عملکرد مهندس محمدی و مجموعه‌ی شهرداری برازجان بخاطر عملکرد مطلوب این مجموعه و تغییر محسوس در چهره‌ی شهر، پیشنهاداتی جهت توسعه‌ی شهری ارائه کرد.

رییس و اعضای شورای شهر نیز در این دیدار آمادگی خود را برای حمایت از طرح های توسعه‌ای و مشارکتی شهرداری را اعلام کردند.

در پایان این نشست، با توجه به کمبود اماکن ورزشی در منطقه علی‌آباد برازجان و وجود استعدادهای ورزشی فراوان در این منطقه، شهردار برازجان و مدیر آموزش و پرورش دشتستان توافق کردند که با همکاری این دو نهاد، یک واحد زمین چمن مصنوعی در محله‌ی نجف آباد احداث و در اختیار جوانان علاقمند به ورزش قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری برازجان، پیش از این ۱۴ زمین چمن مصنوعی توسط شهرداری برازجان در مناطق مختلف شهر احداث و به بهره‌برداری رسیده که یکی از آنها در منطقه علی آباد برازجان قرار دارد. همچنین دو زمین چمن مصنوعی فوتبال توسط شهرداری برازجان در دست احداث است که با امضای تفاهم‌نامه‌ی امضا شده بین شهرداری و آموزش و پرورش، احداث سومین زمین چمن نیز در دستور کار شهرداری برازجان قرار خواهد گرفت.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر