جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در معارفه بخشدار آب پخش مطرح شد:
به گزارش فکرشهر، در این روز، علی تنگ ارمی به عنوان بخشدار جدید آب پخش معرفی شد و از زحمات علی مردانلو تقدیر به عمل آمد...
کد خبر: ۵۱۰۹۳
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: استفاده از ظرفیت جوانان تحصیلکرده، با انگیزه و مستعد شهرستان در سمت های مدیریتی از اولویت های ماست و این مهم را با جدیت دنبال می کنیم.

نتایج خوب اعتماد به جوانان تحصیلکرده
 
 ارسلان زارع در جلسه شورای اداری بخش آبپخش که به منظور تکریم بخشدار سابق و معارفه سرپرست بخشداری برگزار شد، افزود: در مناصبی که به جوانان تحصیلکرده اعتماد کرده ایم، نتایج خوبی حاصل شده و امور و کارها به خوبی پیش رفته است.
 
وی تصریح کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید بهره گیری بیشتر از جوانان متخصص، مستعد، با انگیزه و متعهد در رده های مدیریتی مختلف از جمله در سمت های مدیریت سیاسی است و در شهرستان دشتستان به دلیل اهتمام جدی استانداران محترم سابق و فعلی شاهد تحقق این مهم بوده ایم.


 
فرماندار و رییس شورای اداری دشتستان در بخشی دیگر از سخنان، بیان داشت: مردم آبپخش همواره وفاداری و حمایت خود به نظام جمهوری  اسلامی را ثابت کرده اند و صبر و شکیبایی آنها در برابر مشکلات قابل تحسین است.
 
دکتر ارسلان زارع خاطرنشان کرد: با وجود اقدامات ارزشمند صورت گرفته در عرصه های عمرانی در بخش و شهر آبپخش، همچنان نیاز به اجرای پروژه های عمرانی بیشتری خصوصا در فصل آب و کشاورزی هستیم؛ مردم عزیز دشتستان از جمله شهر آبپخش در تابستان گذشته  با مشکل کمبود آب آشامیدنی  مواجه بودند که با بردباری و همکاری خوبشان آن دوره سخت سپری شد که البته با عزم جدی دولت برای حل این مشکل اقدامات خوبی صورت گرفته است، از جمله انتخاب سرمایه‌گذار و پیمانکار  آبشیرین کن ۸۵۰۰ متر مکعبی آبپخش و سعدآباد که انشااله تا خردادماه 98 به بهره برداری  خواهد رسید.
 
زارع با قدردانی از زحمات بخشدار سابق آبپخش، درباره بخشدار جدید ابراز داشت: مهندس علی تنگ ارمی نیز از جوانان متعهد، متخصص و با انگیزه شهرستان است که با کوشش فراوان و همراهی و همکاری مردم فهیم, انشااله موفق خواهد شد.

سیاست ما در استانداری، استفاده از جوانان فعال و پای کار در مناصب مدیریتی است
 
مدیرکل سیاسی, انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری  بوشهر نیز در این جلسه، اظهار داشت: مردم ایران همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و ترفندهای مختلف دشمنان و معاندان نظام برای مقابله با ایران اسلامی با درایت رهبری، اقتدار نیروهای نظامی  و آگاهی مردم نقش بر آب شده است.


 
عادل دهدشتی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور ابراز داشت: دشمنان برای مایوس کردن مردم، با ترفند اقتصادی وارد میدان شدند و تلاش کردند با فشار اقتصادی به مردم، آنان را در مقابل نظام قرار دهند که الحمدلله با هوشیاری مردم در این موضوع نیز ناکام بوده اند و علیرغم تبلیغات فراوان، بعد از 13 آبان،تلاطم بازار ارز و مشکلات اقتصادی به مراتب کمتر شده است.
 
وی با اشاره به توان نیروهای جوان برای اداره امور گفت: سیاست ما در استانداری، استفاده از جوانان فعال و پای کار در مناصب مدیریتی است و سرپرست جدید بخشداری آبپخش نیز از  شاخصه های خوبی برخوردار است و امیدوارم با همراهی مردم و مسوولین در بخش آب پخش موفق شود.
 
دهدشتی، همچنین از تلاش های مردانلو، بخشدار سابق آب پخش نیز قدردانی کرد.
 
علی مردانلو، بخشدار سابق آب پخش نیز اظهار داشت:همیشه خود را یک آبپخشی می دانم و نجابت و مهربانی مردم خوب و خونگرم آب پخش را فراموش نخواهم کرد.

وی افزود: در دوران خدمت خود در آب پخش تلاش کردم با تمام توان کار کنم و جهت اعتلای آب پخش از هیچ تلاشی فروگذار نکردم.


 

امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد مردم آب پخش را بدهم

سرپرست جدید بخشداری  آبپخش نیزدر سخنانی با اشاره به عزم استاندار و فرماندار دشتستان در استفاده از جوانان اظهار داشت: اهتمام استاندار محترم، مجموعه محترم سیاسی استانداری و فرماندار محترم دشتستان به استفاده از جوانان قابل تحسین است و امیدوارم بتوانم با کار و تلاش فراوان و همراهی مردم نجیب آب پخش، پاسخ اعتماد آنها را بدهم.
 
مهندس علی تنگ ارمی افزود: بخش آبپخش دیاری با مردمانی بزرگ و نجیب است و امیدوارم با همراهی این مردم شریف، شاهد انجام خدمات با کیفیت و اساسی در آب پخش باشیم.

 امام جمعه آب پخش نیز  اظهار داشت: چندین سال از استقرار بخشداری آبپخش می گذرد و هنوز برخی ادارات دولتی در بخش آب پخش مستقر نشده اند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، روشن صفت رئیس شورای اسلامی بخش و عباسی رئیس شورای اسلامی شهر آب پخش و خانم پاپری، رئیس آموزش و پرورش آب پخش نیز در سخنان جداگانه ای از خدمات و تلاشهای مردانلو بخشدار سابق آب پخش قدردانی و برای مهندس تنگ ارمی آرزوی موفقیت نمودند.

به گزارش فکرشهر، در این روز، علی تنگ ارمی به عنوان بخشدار جدید آب پخش معرفی شد و از زحمات علی مردانلو تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر