جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر ـ هادی بحرینی: عملكرد دوم دولت روحانی بر خلاف دولت اولش با ضعف های فراوانی همراه بوده و بیشتر از آنكه ناشی از عوامل خارج از دسترس باشد، زاییده سیاست های غلط دولت دوم روحانی بوده است؛ دولتی كه عنان اختیارش را به حلقه نوبخت و واعظی سپرده و در برابر نمایندگان مجلس منفعل و در مقابل منتقدان منصف، لجوج و مشورت ناپذیر بوده است...
کد خبر: ۵۱۱۲۶
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

فکرشهر ـ هادی بحرینی: عملكرد دوم دولت روحانی بر خلاف دولت اولش با ضعف های فراوانی همراه بوده و بیشتر از آنكه ناشی از عوامل خارج از دسترس باشد، زاییده سیاست های غلط دولت دوم روحانی بوده است؛ دولتی كه عنان اختیارش را به حلقه نوبخت و واعظی سپرده و در برابر نمایندگان مجلس منفعل و در مقابل منتقدان منصف، لجوج و مشورت ناپذیر بوده است.

عملكرد دولت آنقدر ضعیف بوده كه باعث شرمندگی و و در مواردی اعلام برائت حامیانش نیز بوده و جامعه را دچار یأس و سرخوردگی كرده است. گرانی، بیكاری و عدم گشایش های سیاسی و وعده های عملی نشده از سوی دولت روحانی، باعث شده جامعه دچار ركود و سكوت بی سابقه ای شده و اگر تا انتخابات آتی چاره ای اندیشیده نشود، شاید شاهد كم رونق ترین انتخابات بعد از انقلاب باشیم.

مجمع جوانان اصلاح طلب دشتستان به واسطه رسالتی كه برای خود قائل است، درصدد است در جهت ایجاد شور، شوق و امید جامعه گام برداشته، مردم را برای مشاركت پرشورتر در كنش های اجتماعی و مدنی ترغیب نماید؛ در همین راستا این مجمع از بدو تاسیس با تشكیل كارگاه های آموزشی، جلسات بحث و تبادل نظر و با دعوت از اساتید حوزه سیاست و اقتصاد، سعی در ایجاد امید و نشاط مجدد اجتماعی داشته است. حضور دكتر صادق زیباكلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در برازجان، به دعوت مجمع جوانان اصلاح طلب دشتستان نیز در همین راستا بوده و در جامعه ای كه مردم دچار یأس و نومیدی شدید شده اند، شایسته تقدیر است. دكتر صادق زیباكلام، به واسطه صراحت لهجه همیشگی، موافقان و مخالفان زیادی دارد و در شرایط فعلی، شاید بهترین گزینه ایجاد شور و نشاط مجدد باشد و با حضور ایشان این هدف تا حد زیادی محقق شده است.

جلسه سخنرانی زیباكلام برای عموم آزاد اعلام شد تا در فضایی برابر و صمیمانه، هر دو جناح رقیب فرصت شركت و طرح سوالات خود را داشته باشند. با وجود ایجاد بی نظمی از طرف برخی افراد و عدم رعایت شأن مجلس و میهمان، استقبال كم نظیر همه جناح های فكری از این جلسه و شور ایجاد شده، دستاورد بزرگی بود كه مورد ستایش بزرگان هر دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا در استان قرار گرفت.

امید است مسوولین با حمایت بیشتر از چنین برنامه هایی، نشاط اجتماعی از دست رفته را مجددا به جامعه بازگردانده، با حضور و مشاركت بیشتر مردم در این مقطع خطیر و حساس، پایه های نظام جمهوری اسلامی را مستحكم تر نمایند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر