چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۱۳۱
پنجشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: با جدایی محسن بنگر و امیرمیربزرگی دو بازیکن پارس جنوبی جم از این تیم مهدی تارتار به دنبال جذب چند بازیکن در پست‌های دفاعی و هافبک است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، پس از پایان یافتن نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور دوباره بازار نقل و انتقالات داغ شد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با سرمربیگری مهدی تارتار در پایان نیم فصل اول با 5 برد، 4 تساوی و 6 باخت و کسب 19 امتیاز در رده ششم جدول لیگ قرار گرفت.

محسن بنگر مدافع پارسی‌ها جزو  نخستین بازیکنان خروجی بود که پس از توافق با مسئولان باشگاه پارس جنوبی از این تیم جدا شد و احتمالا به یکی از تیم‌های لیگ می‌پیوندد.

دومین بازیکن خروجی جمی‌ها امیر میربزرگی بود که در پست هافبک برای این تیم بازی می‌کرد و در هفته‌های پایانی نیم فصل به سبب درگیری با یکی از اعضای کادر فنی و با دستور مهدی تارتار از تمرینات اخراج و در اختیار باشگاه قرار داده شد و هم اکنون وی با تیم لیگ یکی آلومینیوم اراک پیوسته است.

گویا روح الله سیف‌الهی وینگر تاثیرگزار زردپوشان جمی نیز قصد جدایی از این تیم را دارد و در مصاحبه خود اعلام کرده است که در صورت عدم توافق با مسئولان باشگاه از این تیم جدا می شود.

براساس این گزارش گویا پارسی‌ها قصد دارند برای نیم فصل دوم در پست‌های دفاع و هافبک اقدام به جذب بازیکنان کنند و بتوانند با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم حضور یابند.

 با نگاهی به لیست بازیکنان فعلی پارس جنوبی جم، پارسی‌ها می‌توانند 5 بازیکن رده بزرگسال، 2 بازیکن زیر25سال، 4 بازیکن زیر 23 سال و 11 بازیکن زیر 21 سال جذب کنند و با آنها قرارداد امضا کنند.

حال باید دید با توجه به اینکه اکثر بازیکنان تراز اول با تیم های لیگ برتری قرارداد دارند و میزان بودجه فعلی باشگاه، مسئولان این تیم می‌توانند بازیکنان مد نظر سرمربی را جذب کنند؟

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر