پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۱۸۸
جمعه ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آتش‌سوزی در شناور باری در آب‌های خلیج فارس در محدوده آبهای گناوه گفت: با تلاش امدادگران بندر گناوه شش خدمه موتور لنج باری از مرگ نجات یافتند.

به گزارش فکرشهر، سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با تسنیم در گناوه با بیان اینکه امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی در همه اوقات آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان در خلیج فارس هستند اظهار داشت: 5 پایگاه امداد و نجات دریایی در سواحل استان بوشهر  با امکانات و تجهیزات لازم مستقر است و شبانه‌روز آماده خدمت رسانی است.

وی به حادثه یک شناور باری در آبهای بندر گناوه اشاره کرد و افزود: در پی تماس تلفنی مالک موتور لنج باری با برج کنترل ترافیک دریایی گناوه  مبنی بر عدم هرگونه اطلاع از شناور تجاری در مسیر بندر گناوه به بندر خمیر و نبود دسترسی آنتن  تلفن همراه برای آنان، بلافاصله شناور یدک‌کش آزادی 3 از بندر گناوه به منطقه اعزام شد.

ارجمندزاده با اشاره به شناسایی شناور مفقود شده در آبهای خلیج فارس خاطر نشان کرد: شناور یدک کش آزادی 3  پس از گذشت سه ساعت گشت زنی بر اساس الگوهای تعیین شده قایق نجاتی در 3 مایلی خود مشاهده و اقدام به کمک رسانی کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: با رسیدن  یدک‌کش آزادی 3 به  شناور مفقودی با اقدام به موقع، شش سرنشین شناور یاد شده که بر روی قایق نجات مستقر بودند از مرگ نجات یافتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر