پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ مسوولین ورزش کلاه خود را بالاتر بگذارند
فکرشهر – سعید مهاجر: تیم فوتبال پرسپولیس برازجان امتیاز حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور را فروخت...
کد خبر: ۵۱۲۴۸
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷

فکرشهر – سعید مهاجر: تیم فوتبال پرسپولیس برازجان امتیاز حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور را فروخت.

مدیرعامل تیم پرسپولیس برازجان در گفتکو با فکرشهر، ضمن تایید این خبر گفت: چند سال گذشته را در حال تیم داری بودم و هزینه های تیم بالا رفته بود، به همین دلیل امسال قبل از هر کاری به مسوولین اعلام کردم که به کمک احتیاج داریم.

محمدامین آذربان ادامه داد: بیش از یک ماه گذشته را پشت در اتاق مسوولین ورزشی و غیرورزشی شهرستان و استان می رفتم و می گفتم کمک کوچکی کنید اما هیچ کمک قابل توجهی نشد.

وی افزود: در این بین تنها شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان کمک کرده و سنگ تمام گذاشتند، منتهی کمک بیش از 100 میلیونی شهردار و شورا در مخارج ما گم بود.

آذربان اضافه کرد: همه تیم های هم گروهی ما میلیاردی خرج کرده و تیم خود را برای مسابقات آماده کرده اند، ولی ما نتوانستیم به دلیل مشکلات مالی با بازیکنان وارد مذاکره شده و با آن ها قرارداد ببندیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس برازجان ادامه داد: البته با نزدیک به 10 بازیکن غیربومی صحبت کرده و قرارداد بسته بودیم اما نتوانستیم نظر بازیکنان بومی شهر را جلب کرده و جذبشان کنیم چون آن ها مبالغی بیشتر از بازیکنان غیربومی می خواستند.

آذربان افزود: در این سه سال زندگی خود را وسط گذاشته و هزینه های تیم فوتبال پرسپولیس را پرداخت کردم تا جایی که مجبور به فروش ماشین خود شدم اما امسال دیگر نتوانستم.

به گزارش فکرشهر، تیم فوتبال پرسپولیس برازجان امتیاز حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم باشگاه های کشور را به تیم پدیده وحدت بوشهر فروخته است.

کناره گیری و واگذاری امتیاز پرسپولیس برازجان در شرایطی رخ داد که رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان که اتفاقا صاحب امتیاز این تیم نیز است در مرخصی بوده و اعلام کرده تا روز سه شنبه حضور ندارد. این در حالی است که قرار بود در صورت حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم پرسپولیس اولین دیدار خود را سه شنبه در ورزشگاه تختی برازجان برگزار کند.

لازم به ذکر است پیش از این پرسپولیس ورودی مسابقات را نیز پرداخت کرده بود.
 

نظرات بینندگان
کریمی
|
-
|
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶
شهر هرت که میگن همینجاست.
برازجان
|
-
|
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
واقعا تاسف برای مسئولین و همه و همه که باعث این ستم ها به این تیم شدن.تا امروز منتظر شروع شدن لیگ بودم،  واقعا نمیدونم چی بگم. ۱۱ سال حضور تو لیگ دو... عدم صعود به لیگ یک... بعد از ۱۱ سال حضور تو لیگ دو... سقوط به لیگ سه... پس از چند فصل صعود دوباره به لیگ دو... سفوسبه لیگ سه... و آخر این؟ یکی نمیاد بگه تا کی ما باید شاهد این همه تبعیض باشیم؟ تیمای دیگه چرا بدون مشکل فعالیت میکنن؟ هیی مشکل از خودمونم هست صدامون در نمیاد. دم پرسپولیس گناوه گرم امیدوارم موفق باشه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر