جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۳۳۹
سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

فکرشهر:  بخشدار ویژه خارگ با انتقاد از برخی کم‌کاری‌ها در جزیره خارگ گفت: برخی از پروژه‌ها که به مردم وعده افتتاح داده‌ایم، خوابیده است و باید فعال و تکمیل آنها تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری جزیره خارگ با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم طرح‌ها و پروژه‌هایی را در جزیره تکمیل و افتتاح کنیم که شایسته مردم باشد.

وی با بیان اینکه باید از حواشی در اجرای برنامه‌ها و انجام کارها پرهیز کرد، ادامه داد: برخی حواشی در جزیره خارگ برای مردم مشکل‌ساز شده است. برخی با عوام‌فریبی می‌خواهند مردم را فریب دهند در حالی که کاری انجام نداده‌اند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه اگر کاری نکرده‌ایم نباید دروغ بگوییم و گزارش دروغ دهیم و باید با مردم شفاف باشیم، اضافه کرد: با این رفتارها به مردم و کشور ضربه می‌زنیم و همه باید وظیفه سازمانی خود را به خوبی انجام دهیم. حواشی جزیره خارگ را نابود کرده است.

وی با اشاره به اینکه ورود به برخی مسائل که در حیطه اختیارات ما نیست مشکل‌زا است، اضافه کرد: هیچکس نباید به مسائلی ورود کند که به آنها مربوط نیست. برخی طرح‌ها را کلنگ‌زنی کردیم ولی هنوز بیلی به زمین زده نشده است. به مردم گفتیم نیروگاه برق اینجا آورده‌ایم ولی هیچ کاری در پیشبرد کار انجام نمی‌شود.

رضایی با بیان اینکه از مردم می‌خواهم که به خاطر این موضوع ما را ببخشند، تصریح کرد: ما قرار نیست به مردم دروغ بگوییم، هر بار به مردم وعده می‌دهیم ولی کاری انجام نشده است.

وی با بیان اینکه ادعای خدمت به مردم با این مسائل تفاوت دارد، افزود: این مسائل دل ما را به درد می‌آورد. به خاطر بومیان این جزیره تلاش می‌کنیم ولی برخی مسائل باعث می‌شود که نتوانیم خدمات مناسبی ارائه شود که در مسئله اشتغال بومیان این موضوع را می‌بینیم.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به برخی کاستی‌ها در صدور کارت تردد بومیان جزیره خارگ، اظهار داشت: هیچ وابستگی به این پست ندارم و آمده‌ام اینجا به مردم خدمت کنم و وقتی از اینجا می‌روم وجدانم راحت باشد.

وی افزود: شش ماه پیش سه پروژه کلنگ‌زنی کردیم ولی هنوز کار نشده است. پروژه انبار تغذیه را دنبال کردیم ولی متاسفانه پیگیری نشده است. با خودمان فکر کنیم که چه کاری برای مردم کرده‌ایم. مورد هجمه هستیم و در یک پیچ تاریخی هستیم ولی خودمان با کم‌کاری آب به آسیاب دشمن می‌ریزیم.

رضایی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا مشکل مردم رفع شود، تاکید کرد: گرانی و تورم هست و ما مسئولان نباید باعث مشکلات بیشتری برای مردم شویم.

وی ادامه داد: برای موضوع گیرندگی تلویزیون در خارگ سال گذشته طرح خوبی اجرا شد و تقویت شد و باید پیگیری شود تا زمینه تقویت امواج در جزیره خارگ فراهم شود.

بخشدار ویژه خارگ از فعال‌شدن کارگروه مقابله با اعتیاد و اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی در جزیره خبر داد و افزود: اقدامات خود را در این راستا توسعه داده‌ایم و کمیته‌های مختلف اعتیاد در این زمینه فعال شده‌اند و همه باید در کنار هم باشیم تا مشکل رفع شود.

وی با بیان اینکه عیدی و معوقات و حقوق همه کارگران جزیره خارگ سال گذشته در شب عید به صفر رسید، خاطرنشان کرد: معوقات برخی از شرکت‌ها امسال افزایش یافت و با برگزاری کمیسیون کارگری تلاش کردیم تا معوقات کارگران پرداخت شود.

رضایی خواستار برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع دهه فجر در جزیره خارگ شد و اضافه کرد: باید جشنی در شان مردم برگزار شود و همه کمک کنند که در ایام دهه فجر جشن‌هایی برگزار شود که مورد رضایت مردم واقع شود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر