پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۴۸۷
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: امام جمعه موقت جم گفت: ریخت و پاش های زیادی در شهرستان جم می شود اما توجه زیادی به رفع مشکلات مردم نمی شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام عباس فتحی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر جم اظهار داشت: مردم همیشه با بصیرت و آگاهی و حضور به موقع از انقلاب و نظام دفاع کرده اند و مراسم گرامی داشت حماسه 9 دی ماه امسال باشکوه تر نسبت به سال های گذشته در جم برگزار شد.

امام جمعه موقت شهرستان جم افزود: در آستانه چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی هستیم اما برخی مسؤولان می گویند بودجه ای برای برگزاری مطلوب این مراسم نداریم.

وی بیان کرد: یک نامه ای را دیده ام و مستند می گویم که برای روز جم امسال قرار است 756 میلیون تومان خرج گروه های موزیک و... کنند اما برای برگزاری مراسم های دهه ی فجر بودجه ای ندارند!

فتحی اضافه کرد: با برگزاری روز جم مخالف نیستم اما موافق ریخت و پاش هم نیستم، در شهرستان جم چندین شیمی درمانی و سرطانی داریم چرا مسؤولان به جای این هزینه ها به این مردم کمک نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: چرا مسؤولان در طول سال دو خانه برای فقیران نمی سازند اما برای برگزاری روز جم و آوردن گروه های موزیک و... بیش از 750 میلیون تومان می خواهند خرج کنند.

حجت الاسلام فتحی تاکید کرد: با توجه به بحران اقتصادی که وجود دارد باید دستگاه ها حداقل ریخت و پاش ها را کمتر کنند و برای چنین مراسم هزینه ی کمتری شود.

امام جمعه موقت جم اظهار داشت: آرامگاه دو شهید گمنام در پارک پردیس شهرداری جم وجود دارد که قبرها فرو رفته اند و با دیدن شرایط آرامگاه آنان خجالت می کشیم، چرا مسؤولین شهر جم فکری به حال آن نمی کنند.

وی ادامه داد: گلزار شهدای شهر جم یک کولر ندارد، چطور مسؤولین با این همه مشکل حاضرند پول بیت المال را در روز جم اینطور خرج کنند.

عباس فتحی تاکید کرد: مسؤولان پول و اعتبار را برای کار های فرهنگی شهرستان بگذارند نه اینکه به گروه های موزیک بدهند که این پول از شهرستان هم خارج می شود و مشکلات نیز باقی می ماند.

وی تاکید کرد: همه مسؤولین در برابر این هزینه ها و ریخت و پاش ها مسؤول اند و چه بهتر است که به خون شهدا خیانت نکنیم.

امام جمعه موقت جم اظهار داشت: در شهرستان جم هزینه های برگزاری چنین مراسماتی باید کمتر شود، ما در شهرستان انسان های نیازمند کم نداریم و عده زیادی هستند که نان شب ندارند و بهتر است مسؤولین به انسان های نیازمند شهرستان کمک کنند به جای اینکه این هزینه زیاد را برای برگزاری روز جم خرج کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر