شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۴۹۱
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: امام جمعه بردخون گفت: خودرو های شوتی با سرعت های بالا جان مردم را به بازی گرفته اند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های نماز اظهار داشت: شاخصه های موفقیت مسؤولان دین مداری، مراقبت و بازرسی از فعالیت زیردستان و عدالت ورزی است.

امام جمعه بردخون با انتقاد از خطر آفرینی خودرو های شوتی در جاده های استان، افزود: این خودروها هیچ قانون و مقرراتی را رعایت نمی کنند و با سرعت های بالا جان مردم را به خطر می اندازند.

رکنی حسینی اضافه کرد: چه کسی پاسخگوی این بی قانونی است که ماشین هایی با سرعتی ۱۸۰ کیلومتری در جاده ها جولان می دهند و دوربین ها با همه دقت این خلاف ها را نمی بینند و هرکس وارد جاده های استان می شود به دلیل حرکت این ماشین ها امید برگشت ندارد.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت های هفته گفت: مردم قم در ۱۹ دی قیامی را آغاز کردند و دوران جدیدی را در نهضت اسلامی رقم زدند که باعث برپایی انقلاب اسلامی ایران شد.

امام جمعه بردخون با تبریک انتصاب رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط مقام معظم رهبری به موضوع اسکله خور خان اشاره کرد و افزود: بارها این موضوع مطرح شده و نمایندگان و مسؤولان سابق از جمله نماینده قبلی مجلس تلاش کردند اما دوران خدمت آنان پایان یافت.

وی اضافه کرد: چندی پیش دست اندرکاران و مسؤولان از مراحل ساخت این اسکله بازدید کردند و قول افتتاح فاز یک آن در دهه فجر دادند اما با توجه به فعالیت پروژه، بعید است این وعده عملی شود.

رکنی حسینی تصریح کرد: مردم می پرسند چه کسی مجری و ناظر طرح است و چه کسی بر کار پیمانکار نظارت می کند که اگر نظارتی بود پیشرفت بهتری مشاهده می شد.

امام جمعه بردخون ادامه داد: مردم از استاندار، شیلات و نماینده مجلس انتظار دارند اندکی به صیادان فکر کنید زیرا صید غیرقانونی ترال باعث نابودی نسل آبزیان شده و صیادان با دست خالی به خانه برمی گردند.

وی خطاب به دولتمردان بیان داشت: جامعه بیش از گذشته نیاز به اجرای عدالت و رفع محرومیت دارد ، زیرا ملت ایران همه مشکلات را تحمل می کند اما توان تحمل بی عدالتی ندارد.

امام جمعه بردخون گفت: مدیرکل کمیته امداد استان ابراز داشته که در یک ماه گذشته ۱۳ هزار خانوار نیازمند شناسایی و مورد حمایت قرار گرفته که این واقعیت تأسف آور و نشانه افزایش محرومیت است.

خطیب جمعه بردخون خاطرنشان کرد: مردم در ۴۰ سال گذشته در همه عرصه ها و صحنه های نظام حضور و مشارکت داشته اند که وظیفه داریم در هر مسؤولیتی هستیم به آنان خدمت کنیم.

وی در پایان گفت: دولتمردان از انتقاد هراسان و ناراحت نشوند چرا که شاهدیم حتی در حق یک وزیر منتقد با ادبیات ناپسند برخورد می شود و منجر به استعفای وی می گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر