جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
فکرشهر: رييس شورای جزیره خارگ گفت: آقای خدری بايد بداند در مقابل مردم و تعهداتی كه در فضاي حقيقي و مجازي به مردم داده است مسول است و بايد پاسخگو باشد ولی گویا فراموش کرده است که نماینده مردم خارگ هم هستند...
کد خبر: ۵۱۵۹۶
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۷

فکرشهر- کورش امینی: عصر یکشنبه جلسه هفتگی شورای شهر جزيره خارگ برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، رييس شورای شهر جزیره خارگ از وضعيت بحرانی طرح جامع شهری خارگ خبر داد و عنوان كرد: بعد از تلاش شورای چهارم، شورای پنجم تمام تلاش خود را جهت تصويب كامل طرح جامع به كار گرفت.

مهدی بخشی از 14 سال پیگیری بی نتیجه گفت و ادامه داد: جلساتي به طور منظم و با هدف تسريع در تصويب طرح جامع با مسوولین ذیربط در كميته های مربوط در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

او بیان کرد: محدوده شهر خارگ مورد تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری قرار گرفت و تصویب حریم، منوط به بازدید میدانی دبیر شورای عالی شهرسازی شد.

وی با اشاره به پیگیری های شبانه خود و پاسخگو نبودن نمایندگان مجلس گفت: هرچه به زمان به سرانجام رسيدن اين طرح نزديک مي شويم تمايل خدری -نماينده مجلس- برای پیگیری این طرح کمتر می شود.

بخشی اظهار کرد: مردم شريف خارگ درانتخابات گذشته با آراء خود از ايشان حمايت كردند و اكنون انتظار مي رود به اعتماد مردم پاسخ دهد ولي او از هماهنگي برای یک ديدارمعمولی هم طفره مي رود.

رييس شورای جزیره خارگ گفت: آقای خدری بايد بداند در مقابل مردم و تعهداتی كه در فضاي حقيقي و مجازي به مردم داده است مسول است و بايد پاسخگو باشد ولی گویا فراموش کرده است که نماینده مردم خارگ هم هستند. 

وی با تاکید بر حساسيت طرح فوق  نزد مردم و گوشزد كردن اين مسايل از سوی اعضای شورا گفت: ايشان از پيگيری مجدانه طرح جامع  شانه خالي کرده و با كم توجهي عجيبي ازسوی وی مواجه شده ايم.

مهدی بخشی اظهار کرد: ازآقای خدری انتظار داريم همانطور كه جهت اخذ رای دست نياز به سوی مردم خارگ  پیش آورد، اكنون نيز مردم خارگ را فراموش نکرده و به تعهداتش نسبت به مردم خارگ پایبند بماند.

وی در پایان گفت: اميدواریم دولت با توجه به شرايط منافع ملی جزيره، به وضعيت و مشكلات مردم شريف خارگ كه همواره حامي، مدافع، همراه و ياور نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها بوده اند توجه کند.

به گزارش فکرشهر، طرح جامع شهر خارگ جهت اخذ تصمیم نهایی به شورا عالی امنيت ملی ارسال شده که این موضوع بی سابقه  بوده است و در حال حاضر سه وزير دولت تدبير و اميد قرار است تصميم نهایی را در این مورد اخذ کنند؛ این در حالیست که نمایندگان مردم خارگ از مسائل بی خبر بوده و تلاش های آن ها تاکنون بی نتیجه مانده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر