پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
برنامه زمان‌بندی بیستمین فراخوان جذب هیأت علمی اعلام شد؛
کد خبر: ۵۱۶۶۹
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲

فکرشهر: بیستمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی (پـیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آمـوزش عالی از ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا،‌ برنامه زمان‌بندی بیستمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانی و طـرح سربازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عـالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان بـهمن ۱۳۹۷ اعلام شد بر این اساس دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی از ۱۹ دی ماه جاری به مدت ۸ روز فرصت دارند نیاز خود برای جذب هیات علمی جدید به وزارت علوم اعلام کنند.

پس از اعلام نیاز دانشگاه‌ها به جذب هیات علمی، مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی از ۲۹ دی تا ۶ بهمن ماه به مدت ۷ روز فرصت دارند تا اعلام نیاز و تخصیص ظرفیت دانشگاه‌ها را بررسی کنند و پس از این فرایند نیز دانشگاه‌ها محدد تا ۱۴ بهمن یعنی به مدت ۷ روز فرصت دارند ارزیابی مرکز نظارت را بررسی و با درخواست خود تطبیق دهند.

مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از ۱۵ تا ۳۰ بهمن ۹۷ فراخوان جذب را اعلام نموده و متقاضیان جذب در این زمان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و دانشگاه‌ها ۴ اسفند ۹۷ تا ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت  دارند تا به درخواست ها رسیدگی کنند.

در نهایت نتایج و پرونده‌های مربوط به فراخوان بهمن ماه ۹۷ از  ۲۱ خرداد  تا ۳۱ تیر در هیات مرکزی جذب وزارت علوم بررسی و اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر