جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۶۹۷
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: شهردار خورموج گفت: در راستای طرح‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی برای شهروندان خورموجی جشنواره نوروزی اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد شیخیانی شامگاه چهارشنبه در نشست برسی برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی  با تاکید بر تکریم و رسیدگی به مطالبات خانواده معظم شهدا اظهار داشت: شهدای والامقام با نثار جان شیرین خود اقتدار و امنیت ایران اسلامی را به ارمغان آوردند.

وی از تصویب تجلیل از خانواده معظم شهدا در شورای شهر خورموج خبر داد و بیان کرد: در این راستا برای نخستین بار در استان بوشهر از والدین و همسران مکرم شهدا توسط شورا و شهرداری شهر خورموج در اسفندماه  تجلیل می‌شود.

 شهردار خورموج هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن نام شهدا دانست و افزود: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و باید در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌ای انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

شیخیانی امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی را مرهون جانفشانی عزیزانی دانست که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند اعلام کرد و گفت: شهدا تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

شهردار خورموج  از برگزاری جشنواره نوروزی در خورموج خبر داد و تصریح کرد: در راستای طرح‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی برای شهروندان شهر خورموج جشنواره نوروزی اسفندماه برگزار می‌شود.

شیخیانی از طراحی سایت آتش نشانی 2 در خمینی آباد شهر خورموج خبر داد و گفت: این طراحی  به‌زودی تکمیل و عملیاتی آن آغاز می‌شود و در این راستا خرید ماشین آتش نشانی در حال پیگیری است که به‌زودی خریداری و تحویل گرفته می‌شود.

وی از طراحی پروژه جاده سلامت به طول سه کیلومتر در شرق شهر خورموج خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح  به‌زودی عملیات آن اجرایی آن آغاز  می‌شود که این مسیر برای سلامتی و پیاده‌روی شهروندان است.

شهردار خورموج نصب تندیس کتابخوان و پاکبان را از جمله  دیگر کارهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری در روزهای آینده دانست و گفت: برنامه ایام فاطمیه و مراسم چهلمین سالگرو پیروزی انقلاب اسلامی در شهر خورموج برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر