شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۷۱۶
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: فرماندار شهرستان جم گفت: 82 پروژه با اعتباری بالغ بر 134 میلیارد تومان در دهه ی فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود که 59 پروژه مربوط به روستاهای بخش مرکزی و بخش ریز است.

به گزارش فکرشهر از فارس، محمد حسینی امروز در نشست با مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: همه ی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان جم با تمام توان پیگیر مشکلات حوزه ی خود باشند و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

فرماندار شهرستان جم با تاکید بر اینکه خدمت رسانی مطلوب به مردم در دستور کار قرار گیرد بیان کرد: دهه ی فجر فرصتی مناسب برای مدیران است تا با حضور بین مردم عملکرد خود را برای اهالی شهرستان ارائه دهند.

وی ادامه داد: مسؤولان و مدیران سعی کنند همیشه بین مردم باشند و درد و دل های مردم را شنیده و از مشکلات بازدید کنند و برای حل آنها گام بردارند.

حسینی بیان کرد: در دهه ی فجر سال جاری پروژه های مختلفی در شهرستان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی چندین پروژه نیز آغاز می شود.

وی تصریح کرد: 82 پروژه با اعتباری بالغ بر 134 میلیارد تومان در دهه ی فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود که 59 پروژه مربوط به روستاهای بخش مرکزی و بخش ریز است.

فرماندار جم تاکید کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به روستاها و مناطق محروم دارد و در شهرستان جم نیز توجه ویژه ای به حوزه ی روستاها شده و در دهه ی فجر نیز بیشترین پروژه ها مربوط به روستاها است.

محمد حسینی خاطرنشان کرد: پل بین روستای بهرباغ و شهر جم که محلی خطرناک و حادثه خیز بود بهسازی آن عملیاتی شده و در دهه ی فجر این پل که خواسته ی مردم بود محقق می شود.

وی ادامه داد: پل بهرباغ به عرض 20 متر است که افتتاح آن خطرات را کاهش می دهد و یکی از پروژه های مهم شهرستان جم در دهه ی فجر امسال خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر