جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۷۲۰
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: شهردار خورموج گفت: مراسم تجلیل از والدین و همسران شهدا توسط شهرداری خورموج برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر از فارس،  شیخیانی صبح امروز در نشست با مشاوران خود اظهار داشت:همایش تجلیل از والدین و همسران مکرم شهدای شهرستان دشتی که به تصویب شورای اسلامی رسیده است در اسفندماه برگزار خواهد شد.
شهردار خورموج هدف از این کار زنده نگه داشتن نام شهدا دانست و گفت: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.
وی بیان داشت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.
شهردار خورموج در ادامه افزود: در اسفندماه امثال جشنواره نوروزی در راستای طرح های اجتماعی و نشاط اجتماعی برای شهروندان شهر خورموج برگزار خواهد شد.

شیخیانی از طراحی سایت آتش نشانی دو در خمینی آباد شهر خورموج خبر داد و گفت: بزودی طراحی تکمیل خواهد شد و شروع عملیاتی آن آغاز می شود و همچنین خرید برای ماشین آتش نشانی در حال پیگیری هست که بزودی خریداری و تحویل گرفته خواهد شد.

شهردار خورموج از طراحی پروژه جاده جاده سلامت به طول سه کیلومتر در شرق شهر خورموج خبرداد و اظهار داشت: بزودی عملیلات اجرایی آن آغاز خواهد شد که این مسیر جهت سلامتی و پیاده روی شهروندان است.

وی بیان داشت: همچنین نصب تندیس کتاب و تندیس پاکبان از جمله کارهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری در روزهای آینده خواهد بود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر