شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۷۳۴
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی را رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشرهای ضعیف دانست.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی هستند که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شده و مسئولین به جوانان اعتماد کنند.

وی خواستار حل مشکلات جوانان شد و ادامه داد: باید از ظرفیت‌های جوانان به خوبی استفاده کنیم ورهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید ویژه ای بر استفاده از ظرفیت های جوانان دارند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پرهیز از اشرافی‌گری بیان کرد: مدیران و مسئولان باید قدردان مسئولیت خود باشند و در راستای خدمت رسانی مناسب به مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسیر حرکت مسئولان باید به سمت الگوی رفتاری و مدیریت حضرت امیرالمومنین علیه السلام باشد تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم به ویژه اقشار ضعیف یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان است که باید تلاش زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

هاشمی به توطئه‌ها و دسیسه های دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان می خواهند بین مردم و نظام فاصله بیاندازند ولی حضور همیشگی مردم در صحنه آنها را ناکام گذاشته است و لازم است که مسئولان برای خدمت به مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از فضای مجازی برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و جوانان باید با هوشمندی و هوشیاری فضای مجازی را به ابزاری برای تو دهنی زدن به دشمنان تبدیل کنند و از این فضا به خوبی استفاده شود.

خطیب جمعه بوشهر با تبریک میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها افزود: حضرت زینب یادگار نهضت عاشورا است و باید از این بانوی بزرگ اسلام الگوبرداری کنیم و جایگاه و شخصیت رفیع ایشان به خوبی معرفی شود.

حجت الاسلام هاشمی به با تبریک روز پرستار و بهورز خواستار رفع مشکلات پرستاران شد و ادامه داد: پرستاران و بهورزان در رسیدگی و تسکین دردهای بیماران از تمام ظرفیت ها استفاده می کنند و باید به خواسته های آنها رسیدگی شود.

وی با اشاره به سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس توسط پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: این حماسه بزرگ سیلی محکمی بر گوش استکبار جهانی بود و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را نشان داد.

امام جمعه موقت بوشهر یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی را رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشرهای ضعیف دانست و ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم و کمک به تامین نیازمندی‌های آنها استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر