پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۷۵۵
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: نرخ تالارها، مزون‌ها و عکاسی‌ها و خدمات ارائه شده آنها تعیین خواهد شد و نظارت بر نرخ تالارها و عکاسان و مزون‌دارها صورت خواهد گرفت.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاکنژاد ظهر جمعه در نشست با نمایندگان صنوف عکاسان، تالارداران و مزون داران لباس شهرستان گناوه  در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با بررسی صحبت‌ها و پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده توسط شما سعی ما بر این است که بتوان مشکلات را حل کرد.

وی پیرامون برگزاری جلسات با صنوف مختلف گفت: هنگام برگزاری جلسات هر صنفی نماینده ای خاص از بین خود انتخاب و برای حضور در جلسات بفرستند زیرا حضور همه شاغلین این صنوف در جلسات غیرممکن و نتیجه ای نیز حاصل نخواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات از سوی صنوف و تالاردارها  مطرح شد که کیفیت کار، رعایت بهداشت و تعیین قیمت سه موضوع مهم برای ما در مسئله تالار داری است.

فرماندار گناوه گفت: اولویت اصلی که در راس همه امور قرار دارد مسائل بهداشتی و سلامت مردم است که حتما باید سرلوحه کار تالار داران باشد وکیفیت کار نیز هر چه بالاتر باشد به نفع خود شما است.

وی پیرامون نظارت بر نرخ تالارها بیان کرد: در جلسه مجدد که گرفته خواهد شد نرخ ها مشخص و براساس آن نرخ تالارها ، مزونها و عکاس ها وخدمات ارائه شده آنها تعیین خواهد شد ونظارت بر نرخ تالارها و عکاسان و مزون دارها صورت خواهد گرفت.

پاکنژاد گفت:  قیمت و نرخ گذاری براساس کیفیت و خدمات  تالار، عکاس یا مزون دار تعیین می شود و بعد از قیمت گذاری نیز نظارت لازم توسط بازرسان انجام و اگر تخلفی صورت گرفت برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه باید این نکته توجه کنند که وقتی صنفی تشکیل شد در کار هم دخالت نشود و تالاردار ، عکاس و مزون دار کار خود را انجام دهد.

فرماندار گناوعه گفت: از امروز هر عکاس و سفره دار و غیره با نامه رسمی صنف باید به تالارها معرفی شود و هیچ تالاری حق ندارد کسی را به اجبار معرفی کند در غیر این صورت برخورد می شود.

وی با اشاره به بحث برگزاری کنسرت در تالارها افزود: وقتی که تالارها کنسرت برگزار می کنند باید با  مدیریت صحیح  نظم و انظباط وشئونات اسلامی و مسائل دیگر حتما رعایت شود.

پاکنژاد گفت: همه تالارها برای فعالیت های خود باید دارای مجوز باشند و کسانی که مجوز ندارند تا آخر سال حتما مجوز فعالیت دریافت کنند که در غیر این صورت برخورد خواهد شد.

فرماندار گناوه اضافه کرد: در مورد عکاس ها و مزون دارهای بدون مجوز هم حتما برخورد شود تا از افرادی که قانونی و با مجوز کار می کنند حقی ضایع نشود.

  وی اضافه کرد: همه باید با همکاری و مساعدت هم مسائل و مشکلات را حل کنیم تا بتوانیم شهر خوبی داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر