جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۷۵۶
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده میان این بنیاد و بهزیستی 88 واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای 2 فرزند معلول تکمیل شده و آماده تحویل است.

به گزارش فکرشهر، حمید حیدری بریدی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های عمران روستایی دیردر گفت وگو با ایرنا افزود: 25 واحد مسکونی دیگر برای خانواده های دارای دو معلول دردست اقدام است که بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه 113 خانواده شهری دو معلولی برای دریافت منزل توسط بهزیستی استان بوشهر معرفی شده است اضافه کرد: به ازای هریک از این واحدها 300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در حوزه شهری و 180 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در حوزه روستایی پرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: از سهم ابلاغی 2هزار و 500 واحد مسکونی به استان بوشهر تاکنون پرونده یکهزار و 69 نفر به بانک های عامل ابلاغ شده که مراحل اداری را طی می کنند.

وی افزود: برای اجرای هر یک از این واحدها تسهیلات 250 میلیون ریالی پرداخت می شود. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهارداشت: کارهای خوبی درروستاهای این استان صورت گرفته و برای جلب نظر مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیر گفت: پروژه 68 واحدی مسکن محرومان شهرستان دیر با پیشرفت 70 درصد در دست احداث است که در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

آرمان جلایی افزود: بزودی عملیات اجرایی فاز 2 پروژه مسکن محرومان دیر به تعداد 80 واحد آغازخواهد شد.

وی در ارتباط با طرح های عمران روستایی گفت: هم اکنون فاز اول 15 روستا از منابع نفت با پیشرفت 90 درصد در دست احداث است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

جلایی پور اضافه کرد: نگاه ویژه‌ای به سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های روستایی در شهرستان داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر