شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۷۷۲
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴

فکرشهر: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب از کشف 1500 لیتر انواع مشروبات الکلی دست‌ساز در یکی از محلات این شهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، سیدمجتبی موسوی با اشاره به جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش‌های مردمی و تحقیقات به‌عمل‌آمده در خصوص تولید و توزیع انواع مشروبات الکلی، موضوع در دستور کار تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با رصد دقیق سربازان گمنام در میناب گزارش واصله تأیید شد، گفت: با شناسایی محل اختفا و دپوی مشروبات الکی در محله 95 دستگاه میناب و با هماهنگی انجام‌شده با مقام محترم قضایی، عوامل اطلاعاتی این فرماندهی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه یک فرد 48 ساله با هویت" چ.ع" اهل کردستان که در حال تولید و فرآوری مشروبات بود را دستگیر کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل، علاوه بر کشف بیش از 1500 لیتر انواع مشروبات الکلی دست‌ساز، انواع ملات و ابزارآلات فرآوری کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: فرد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

موسوی با تأکید بر اینکه عوامل اطلاعات سپاه میناب به‌طور شبانه‌روزی در راستای شناسایی و رصد فعالیت‌های افراد خلاف‌کار و اقدامات آنان تلاش می‌کنند از شهروندان خواست تا در راستای استمرار امنیت و سلامت جامعه در سطح شهر در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طرق شماره 114 گزارش دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر