جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۷۹۲
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۸

فکرشهر: جشن میلاد حضرت زینب(س) ویژه بانوان به همت هیئت فاطمیه گناوه در فاطمیه این شهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، زینب امانی استاد حوزه و دانشگاه و مشاور خانواده صبح شنبه در جشن میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب(س) ویژه بانوان اظهار داشت: در زندگی باید به گونه ای عمل کنیم که خدا عاشق ما بشود و همه کارهایمان بوی خدایی بگیرد.

وی با بیان روایاتی از ائمه (ع)  گفت:  ما در این عالم برای امتحان شدن آمده ایم و لذا باید نسبت به مشکلات دنیا صبوری کرد و نسبت به خدا خویش خوشبین بود زیرا خدا به گمان بندگان خود می نگرد.

امانی گفت: از خدا بخواهیم که در دنیا و آخرت به ما حسنه بدهد و حسنه دنیا اخلاق و روزی زیاد و در آخرت بهشت و رضایت خدا است.

وی اضافه کرد: نگاه زیبا و نگرش حضرت زینب (س) به زندگی از درس هایی که  باید ازایشان آموخت  زیرا نوع نگرش ایشان مثبت و تمام مصائب را زیبا دیدند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: ما باید نگاهمان به زندگی ومشکلات آن زیبا باشد و برای رفع مشکلات شیوه زندگی خود را تغییر دهیم.

وی با اشاره به مطالبی پیرامون شیوه نگرش به زندگی اضافه کرد: برای تغییر جزیی در زندگی باید رفتار خود را عوض کرد ولی برای یک تغییر کلی در زندگی نگرش و طرز فکرت را باید تغییر دهی که اگر نگرش تغییر کند زندگی تغییر می کند .

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) افزود:  مومنان در چهره شاد و غصه هایشان در درون خودشان است.

امانی گفت: شکر خدا را زیاد بجا آوریم  و به خاطر نعمت هایی که خدا به ما داده شاکر و همواره مثبت اندیش باشیم و برای انکه شادیمان در زندگی  را از دست ندهیم باید نگاهمان مثبت باشد.

مداحی و مولودی خوانی و قرائت دعای تعجیل در فرج امام زمان (عج) سایر بخش های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر