شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۸۱۲
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۰

فکرشهر: مستند شهدای مدافع حرم استان بوشهر در زادگاه شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مستند شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر و شهید عید محمد رضایی از شهدای لشکر فاطمیون با حضور استاندار بوشهر و مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در روستای باشی زادگاه شهید احمدی جوان رونمایی شد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در مراسم رونمایی از این مستندها در حسینیه و دارالقرآن شهید احمدی جوان گفت: مستند سازان مراکز استانهای رسانه ملی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت شهدای مدافع حرم و تکریم خانواده معظم آنان بیش از 4 هزار دقیقه برنامه در قالب 130 مستند تلویزیونی تهیه کرده اند که همه آنها به صورت هفتگی از صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش می شود .

سید حسین ناظر با تاکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان ، شهدای مدافع حرم را حجت خدا و نمونه  ای درخشان از رویش های انقلاب اسلامی خواند و افزود : برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان ، ایستگاه پر قدرت رادیویی چغادک به نام شهید مدافع حرم شهید احمدی جوان نامگذاری شده است.

عبد الکریم گراوند استاندار بوشهر هم با قدردانی از اقدام ارزنده صدا و سیما در تولید مستندهای تلویزیونی شهدای مدافع حرم گفت : سران استکبار برای مقابله با ایران به عنوان پایگاه و مرکز روشنگری در خاورمیانه توطئه های مختلفی را طراحی کرده اند اما با ایثارگری شهدای مدافع حرم نه تنها نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند بلکه ذلیلانه نیروهایشان را از سوریه تخلیه می کنند.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق استان هم گفت : شهدای مدافع حرم به عنوان خالص ترین و صدیق ترین فرزندان ، با خون خود از آرمانهای امام و انقلاب اسلامی در بیرون از مرزهای کشور دفاع کردند.

در پایان مراسم از خانواده شهیدان احمدی جوان و شهید عید محمد رضایی از شهدای مدافع حرم استان قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر