جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ جهت تامین جهیزیه صورت گرفت؛
فکرشهر- کورش امینی: رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد از پرداخت ۴۰میلیون تومان توسط دهیاران بخش سعدآباد جهت  کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد...
کد خبر: ۵۱۸۱۶
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۱

فکرشهر- کورش امینی: رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد از پرداخت ۴۰میلیون تومان توسط دهیاران بخش سعدآباد جهت  کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش فکرشهر، رئیس کمیته امداد سعدآباد ظهر امروز اظهارداشت: در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی ازخدمات ارائه شده به مددجویان، تامین جهیزیه نوعروسان است.

غلامحسین قیطاس گفت: پیرو جلسات برگزارشده و با همت دهیاران و بخشدار سعدآباد توانستیم مبلغ 40  میلیون تومان بابت تامین جهیزیه نوعروسان جذب داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه درسال جاری به تعداد 69نوعروس مبلغ دو میلیارد و صدو هشتاد میلیون ریال بصورت نقد و کالا جهیزیه پرداخت کرده ایم، عنوان کرد: صف پشت نوبتی جهیزیه بروزشده و در کوتاه ترین  فاصله زمانی به این عزیزان پرداخت می شود.

قیطاس از آغاز ساخت 70واحد مسکونی برای مددجویان با مشارکت کمیته امداد و استانداری خبرداد و گفت: تعدادی ازاین واحدها در دهه فجر به بهره برداری رسیده  و تحویل مددجویان می شود.

رئیس کمیته امداد سعدآباد خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده جهت هر واحد مسکونی 350 میلیون ریال است که بابت هرواحد، مبلغ 42میلیون ریال آن آورده مددجویان، کمک بستگان و خیرین است.

وی با اشاره به مشکل برخی از مددجویان در تامین آورده، ازخیرین درخواست کرد که در این طرح به یاری کمیته امداد و نیازمندان آمده و در این کارخداپسندانه سهیم شوند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر