جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی استان بوشهر درباره آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در روز پنج‌شنبه هشدار داد...
کد خبر: ۵۱۸۴۸
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: هواشناسی استان بوشهر درباره آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در روز پنج‌شنبه هشدار داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مدیر کل هوشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با خروج سامانه بارشی فعال در استان از بعد از ظهر فردا، سامانه بارشی جدیدی از روز چهارشنبه وارد استان بوشهر می‌شود.

فرج اله شکوهی‌پور افزود: با توجه به تقویت ناپایداری‌ها طی روز پنج‌شنبه، نسبت‌به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها به‌ویژه در نیمه شمالی استان هشدار داده می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به بارش باران و برف در استانهای همجوار ( کهیکیلویه و بویراحمد، بخشهایی از فارس و خوزستان) نسبت به طغیان رودخانه‌های فصلی، وقوع سیلاب در مسیرهای جاده‌ای منتهی به این استان‌ها و تردد در جاده‌های کوهستانی هشدار داده می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر همچنین گفت: روز چهارشنبه به سبب وزش باد شدید جنوب شرقی سواحل استان و روزهای پنج شنبه و جمعه به سبب وزش باد شدید شمال غربی سراسر خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه تلاطم دریا در سواحل جنوبی استان طی روز شنبه نیز ادامه دارد از دریانوردان خواست طی این مدت از ترددهای دریایی غیرضروری پرهیز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر