جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۸۶۳
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰

فکرشهر: در آیینی با حضور مسؤولان نمایشگاه بزرگ کتاب در بندر دیر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، صبح امروز نمایشگاه بزرگ کتاب در  پارک بسیج بندر دیر گشایش یافت.

فرماندار شهرستان دیر در این آیین اظهار داشت: یکی از بخش هایی که در زندگی ها کم رنگ و مورد بی مهر واقع شده توجه به کتاب است.

کریم علی حسنی با بیان اینکه  برگزاری نمایشگاه های کتاب نقش مؤثری در ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه دارد، افزود: توجه به کتاب و کتابخوانی باید در زندگی همه ما جاری و ساری شود.

وی افزود: با رایزنی های صورت گرفته با شهرداری وسیله ایاب و ذهاب برای بازدید دانشجویان و دانش آموزان از نمایشگاه کتاب فراهم شده است.

این مسؤول بیان کرد: ادارات نیز کارمندان خود را به حضور در این نمایشگاه ترغیب کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: در نمایشگاه بزرگ کتاب بندر دیر 100 هزار جلد کتاب در قالب دو هزار عنوان از 150 ناشر برتر کشور در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

 غلامرضا ناطقی پور یاد آور شد: این کتاب ها شامل موضوعات تاریخی، مذهبی، داستانی، روان شناسی، پزشکی، کودک و نوجوان ، فلسفه، ادبیات، قرآن و ادعیه  و عمومی می باشند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ مطالعه بویژه در بین دانش آموزان است تا بیشتر به سمت کتاب بیایند و از فضای مجازی و موبایل فاصله بگیرند.

ناطقی پور با اعلام اینکه  تاکنون 10 هزار بن کتاب با 50 درصد تخفیف بین علاقه مندان توزیع شده است، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب بندر دیر از سوی انتشارات نگاه آشنا از 24 دی الی14 بهمن ماه 97  در پارک بسیج پذیرای علاقه مندان می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر