شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۸۶۵
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰

فکرشهر: با حضور معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملیات اجرایی پانسیون پزشکان در مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی چهار واحد پانسیون پزشکان در مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر اظهار داشت: با ارزیابی مشکلات این مرکز و با توجه به کمبود پانسیون در مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر، یک پانسیون دیگر نیز برای سرایداری و نگهبانی این مرکز ساخته خواهد شد.

علیرضا رئیسی تصریح کرد: به دلیل قطع برق مداوم در این منطقه و درنتیجه مختل شدن عملکرد مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر، آمادگی لازم برای تأمین بخشی از هزینه راه‌اندازی ژنراتور برق را در این مرکز داریم.

سید کمال‌الدین شهریاری، نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان نیز گفت: احداث و تجهیز پروژه‌های بهداشتی درمانی در تنگستان موجب ارائه خدمات مطلوب‌تری به مردم خواهد شد و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر موجب خیر و برکت برای مردم روستاهای هم‌جوار شهرستان که در نوار ساحلی استان قرار دارند نیز می‌گردد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان نیز گفت: با ساخت و تجهیز چهار پانسیون پزشک در مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر، مشکلات این مرکز از لحاظ فیزیکی برطرف خواهد شد.

عادل مقدس تصریح کرد: بخش ساحلی دلوار با توجه به طول و گستردگی آن و فاصله زیاد این روستاها برای دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی یکی از نگرانی‌های همیشگی بهداشت و درمان تنگستان بوده است که با تکمیل این پروژه‌ها مردم این بخش از تنگستان نیز، از خدمات مطلوب‌تر بهداشتی و درمانی استفاده می‌کنند.

مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر در آخرین نقطه جنوبی شهرستان تنگستان قرار دارد و با حضور معاون بهداشتی وزیر بهداشت، نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار شهرستان تنگستان، امام جمعه دلوار، مسؤولان دانشگاه علوم

پزشکی بوشهر و مسئولان محلی شهرستان تنگستان عملیات اجرایی چهار واحد پانسیون پزشکان در مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر