جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۸۷۲
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم پرستاران در رسیدگی به بیماران و تسکین آلام آنها گفت: پرستاران مهم‌ترین قشر خدمتگذار به بیماران محسوب می‌شود که باید ارزش‌گذاری به پرستاران در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مجید خورشیدی صبح امروز در آیین تجلیل از پرستاران مراکز درمانی بوشهر با تبریک روز پرستار اظهار داشت: این روز به میمنت پرستار بزرگ صحرای کربلا بازمانده از نهضت عاشورای حسینی نام‌گذاری شده که باید پرستاران در این راستا برخود ببالند.

وی با بیان اینکه کار حضرت زینب(س) در نهضت عاشورا بسیار مهم و با اهمیت بود خاطرنشان کرد: خدمات و فعالیت حضرت زینب(س) پس از حادثه کربلا با وجود مصائب و سختی‌ها ولی با صبر و عشق انجام و ماندگار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر بهره جستن از فرهنگ بی بدیل حضرت زینب(س) در تمام امور جامعه افزود: پرستاران با تاسی از این فرهنگ خدمات ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کنند که تسکینی بر آلام دردهای بیماران باشند.

خورشیدی با بیان اینکه پرستاران تنها به درمان فیزیکی بیماران اقدام نمی‌کنند گفت: پرستاران علاوه بر درمان فیزیکی بیماران در ارائه خدمات روحی و روانی در بیماران تاثیرگذار هستند.

وی خدمات پرستاران در جامعه را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: پرستاران از روی عشق خدمات به همنوعان این حرفه و مهارت را انتخاب می‌کنند چراکه میزان درآمد آنان نسبت به خدمات با ارزش پرستاری قابل توصیف و سنجش نیست.

   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عشق خدمت به همنوع را مهمترین ویژگی پرستاران دانست و گفت: مراقبت از بیمار و خدمت به همنوع نیازمند عشقی خالصانه است که پرستاران توانسته‌اند این ویژگی را به معنای کامل تفسیر کنند.

خورشیدی،  با تاکید بر فرهنگ سازی خدمات پرستاران در جامعه افزود:پرستاران مهم‌ترین قشر خدمتگذار به بیماران محسوب می‌شود که باید ارزش‌گذاری به پرستاران مانند سایر اقشار درمانی  دیگر بیش از پیش در جامعه فرهنگ سازی شود.

در این مراسم از پرستاران نمونه بوشهر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر