سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۸۷۳
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳

فکرشهر:  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری ۴۰ ویژه برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط روحانیون مستقر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری ۴۰ ویژه برنامه‌ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت روحانیون مستقر استان خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به فعالیت بالغ بر ۱۱۰ روحانی مستقر در سطح استان افزود: ظرفیت شبکه‌ تبلیغی و روحانیون مستقر استان در نقاط شهری و روستایی فرصت مناسبی برای تبلیغ معارف دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جامعه روستایی استان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در ایام مبارک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب روحانیون مستقر در استان همگام با سایر اقشار انقلابی جامعه ولایی، تعداد ۱۱۰ برنامه عمومی در مناطق شهری و روستایی اجرا می‌شود که از این برنامه‌ها، تعداد ۴۰ ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی را در سطح مساجد، مدارس و سایر مراکز فرهنگی استان برگزار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که این برنامه‌ها در نقاط مختلف استان و در قالب هفت محور اجرا خواهند شد، اضافه کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد و مدارس شهرها و روستاهای استان و برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس از برنامه‌های مهمی هستند که در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، پخش فیلم‌های با مضامین انقلابی، پیاده‌روی خانوادگی از مسجد تا ساحل و یا گلزار شهدا و همچنین برگزاری محافل انس با شهیدان به مناسبت ایام فاطمیه را در نقاط مختلف استان از برنامه‌هایی عنوان کرد که در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت روحانیون مستقر برگزار خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به برنامه‌های متنوعی که توسط روحانیون مستقر در این ایام صورت خواهد پذیرفت، اظهار داشت: علاوه بر برنامه‌های مذکور برنامه‌های عمومی نظیر سخنرانی و خاطره‌گویی در اغلب مناطق استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر