پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۸۷۶
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: در این موقعیت اهمیت شوراهای دانش آموزی بیشتر خودنمایی می کند و این شورا می بایست زمینه جذب و جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی در اداره آموزش و پرورش را بررسی و عملیاتی کند.

به گزارش فکرشهر از فارس،  سید کمال الدین شهریاری صبح امروز در دهمین جلسه  شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار داشت: هر گونه توسعه ای در کشورهای مختلف، ثمره توسعه در آموزش و پرورش آن کشور است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامیافزود: کشور ژاپن که بعد از جنگ جهانی دوم تبدیل به یک ویرانه شده بود به اهمیت آموزش و پرورش پی برد و بیشترین اعتبارات خود را صرف آموزش و پرورش کشور کرد و همگی یکصدا تاکید کردند که می خواهیم کشور را از طریق بازسازی آموزش و پرورش از نو بسازیم.

شهریاری با اشاره به مشکلات عدیده آموزش و پرورش مخصوصا در بحث مسایل مالی خاطرنشان کرد: ما در سالهای اخیر با کمبود منابع در کشور مواجه هستیم که خود ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکاست و دولت و مجلس به اجبار منابع موجود را صرف بودجه جاری مثل حقوق و دستمزد، یارانه، مستمری افراد تحت پوشش کمیته، تامین کالاهای اساسی و دارو و.. می کنند و پروژه های عمرانی و تامین برخی اقلام غیر ضروری در اولویت های بعدی آنها قرار می گیرد.

وی گفت: با این وصف، در این موقعیت اهمیت شوراهای دانش آموزی بیشتر خودنمایی می کند و این شورا می بایست زمینه جذب و جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی در اداره آموزش و پرورش را بررسی و عملیاتی کند.

شهریاری تاکید کرد: در همه شرایط عادی، ما ملزم به مدیریت منابع و امکانات خود هستیم و در شرایط فعلی می بایست وسواس بیشتری در این امر به خرج دهیم و با اولویت دادن به نیازمندی ها از هدر رفت امکانات جلوگیری کنیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر