شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۸۸۰
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر ضرورت انضباط مالی در بودجه شهرداری بوشهر گفت: با توجه به جابجایی‌های بسیار زیاد در کدهای هزینه‌ای در بودجه امسال شهرداری این تغییرات در بودجه سال ۹۸ شهرداری بوشهر ممنوع شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای بوشهر عصر امروز در جلسه شورای شهر بوشهر با تاکید بر پرهیز از انگ زدن در تغییرات  پست‌های مدیریتی شهرداری بوشهر اظهار داشت: مخاطب صحبتهای من کسانی هستند که هر اتفاقی را سیاسی میکنند از آنها در خواست می‌شود  هر نوع تغییراتی در شهرداری و سازمانهای تابعه را سیاسی جلوه ندهید.

طاهره شمشیری تاکید کرد: اگر قرار بود شورا و شهرداری بوشهر، سیاسی کاری کنند  افراد  سیاسی توانمند در حوزههای عمرانی و فرهنگی وجود داشت اما صرفا به همین دلایل اجازه ندادیم از آنها استفاده شود.

وی با بیان اینکه انگ زدن از جانب افراد صاحب نظر خیلی بد است گفت: این خصیصه فقط مربوط به روزنامههای زرد است و قصاص قبل از جنایت نیز امری مذموم است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای بوشهر تصریح کرد:انتخاب سعیدی برای رئیس سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بندر بوشهر از اتفاق برآیند خواست مردم برای گذاشتن فردی پاکدست و توانمند در عرصه فرهنگی بوده است.

شمشیری با بیان اینکه برخی افراد تلاش میکنند ما را در مقابل دوستان ارزشی قرار دهند تاکید کرد: البته سیستم قوی است که اجازه نمیدهند فرد غیر ارزشی وارد عرصه مدیریت شود و همه ما ارزشی هستیم و به این افراد هشدار میدهم که فتنه  در تقابل با ارزشها به جایی نمیرسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای بوشهربا اشاره به اینکه در یک سال گذشته کارهای فرهنگی در مجموعه شهرداری تعطیل و زیرساختها را ویران کردهاند تصریح کرد: در چهار ماه گذشته که شهرداری میخواست تابلوهای تبلیغاتی را به مزایده بگذارد اما اطلاعات آن توسط سازمان فرهنگی در اختیار شهرداری قرار نگرفت و به موقع انجام نشد.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته اموال شهرداری توسط عدهای پایمال شده گفت: از شهردار تقاضا می‌شود با کارمند و رئیس و کسانیکه این کارها را انجام می‌دهند برخورد کنند و این افراد در سیستم شهرداری نیز فقط به کارهای اجرایی خود بپردازند.

 ضرورت انضباط مالی در بودجه سال 98 شهرداری بوشهر

رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر بوشهر  نیز یکی از محوری‌تری موضوعات مورد تاکید در شورای پنجم را انضباط مالی در بخش‌های مختلف بودجه شهرداری بندر بوشهرو سازمانهای تابعه دانست.

عبدالخالق برزگرزاده افزود: از چند ماه قبل هزینههای مازادی بر دوش شهرداری قرار گرفته که نتیجه آن پرداخت  نشدن دیون شهرداری به پیمانکاران و کسبه است.

وی با بیان اینکه شهرداری بوشهر دچار یک بی برنامهگی شده است تصریح کرد: البته بخش عمدهای از آن با مساعدت شورای شهر این بی برنامهگی انجام شده است که شورا باید شرایطی محقق کند که هیچ اجازهای به شهرداری برای جابجایی کدهای هزینهای در بودجه ندهد.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر ضرورت انضباط مالی در بودجه شهرداری بوشهر گفت: با توجه به جابجایی‌های بسیار زیاد در کدهای هزینه‌ای در بودجه  امسال شهرداری این تغییرات در بودجه سال 98 شهرداری بوشهر ممنوع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر