جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۸۸۱
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳

فکرشهر: مسؤول استاندارد آسانسورهای استان بوشهر گفت: در پی بروز حادثه آسانسور در ساختمان شفا و با توجه به ضرورت ایمنی آسانسورها، کلیه آسانسورهای مسکن مهر گناوه فاقد ایمنی و استاندارد شناخته و پلمپ شد.

به گزارش فکرشهر از فارس،  منصور بشاری امروز پس از بازدید از آسانسورهای شهر گناوه اظهار داشت: در پی بروز حادثه آسانسور در ساختمان شفا و با توجه به ضرورت ایمنی آسانسورها و بازدید تکنسین های اداره استاندارد گناوه، کلیه آسانسورهای مسکن مهر گناوه فاقد ایمنی و استاندارد شناخته و پلمپ شد.

مسؤول استاندارد آسانسورهای استان بوشهر در این رابطه گفت: آسانسور  اداره ایستگاه هواشناسی و یکی از ساختمانهای پلیس +۱۰ نیز که فاقد استاندارد لازم بود، پلمپ شدند.

بشاری افزود: با توجه به حوادثی که اسانسورها برای همشهریان به وجود آورده لازم است که کلیه اسانسورهای ساختمان عمومی مجوز تاییده استاندارد داشته باشند تا مشکلی برای آن ها به وجود نیاید.

مسؤول استاندارد اسانسورهای کل استان بوشهر ابراز داشت: شورای عالی استاندارد ایران با توجه به اهمیت آسانسورها که نبود ایمنی در آنها خطرهای جبران ناپذیری را برای سرنشینان و کاربران ایجاد می کند گرفتن گواهی ایمنی و کیفیت را اجباری اعلام کرده است.

وی گفت: همشهریان برای دریافت تاییده استاندارد باید به اداره استاندارد مراجعه و ثبت آسانسور و تاییده ان را دریافت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر