جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۹۱۰
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: در طرح اینترنتی کردن نسخه های پزشکی که شهرستان گناوه به عنوان پایلوت اجرای این طرح در استان بوشهر انتخاب شده است آماده همکاری در این زمینه هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاکنژاد صبح چهارشنبه در نشست با مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر اظهار داشت: بیمه ها تکمیل کننده سلامت افراد جامعه است  و در دولت تدبیر و امید درحوزه سلامت اتفاق های خوبی رخ داده و باوجود محدودیت های منابع مالی  دولت به تعهدات خود نسبت به بیمه عمل کرد.

وی افزود: پرداخت بدهی بیمه‌ها از خدمات قابل تحسین دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت است که اتفاق افتاده است و امید است که این اتفاق در سال های آینده ادامه داشته باشد.

فرماندار گناوه اضافه کرد: در طرح اینترنتی کردن نسخه های پزشکی که شهرستان گناوه به عنوان پایلوت اجرای این طرح در استان بوشهر انتخاب شده است ضمن اینکه توجه و حسن نیت شما به شهرستان را ارج می نهیم  آماده همکاری در این زمینه هستیم.

وی گفت: مردم شهرستان گناوه همواره قانونمند و قانونمدار و همراه با دولت و نظام هستند و سعی ما این است که مسائل و مشکلات حل شود.

وی گفت: در این طرح برای آماده‌کردن موارد مورد نیاز بخصوص در مورد مخابرات و اینترنت  باید نشستی برگزار شود تا کارهایی که برای اکترونیکی کردن نسخه های درمانی و اجرای طرح لازم است انجام شود.

پاکنژاد گفت: با اجرای طرح الکترونیکی کردن دفترچه‌های بیمه‌ای افرادی که ممکن است دارای چند نوع بیمه باشند شناسایی می‌شوند که با اجرای این طرح عدالت بیشتر رعایت می‌شود.

فرماندار گناوه گفت: ارتباط و تعامل خوبی در زمینه بیمه و سایر موارد بین دستگاه‌ها در سطح شهرستان گناوه برقرار است که این تعامل باعث شده کارها بر طبق روال پیش رود و برنامه‌های خوبی هم در حوزه سلامت برگزار شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر