پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۹۴۰
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه از اول بهمن ماه شبانه روزی می شود

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک‌نژاد عصر چهارشنبه در نشستی با سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه اظهار داشت: درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه  از حیث ساختمان و درجه از مراکز مهم درمانی در سطح استان بوشهر است و بخصوص در ماهای آخر سال تعداد زیادی از مسافران از نقاط مختلف کشور به این شهر و به این درمانگاه مراجعه می کنند.

وی افزود: یکی از مشکلات و خواسته های مطرح شده توسط مراجعه کنندگان درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه شبانه روزی شدن این درمانگاه بوده است که مسئولان استانی و شهرستانی این موضوع مهم برای مردم را پیگیری کردند و نتیجه بخش نیز بود و از اول بهمن ماه این درمانگاه شبانه روزی می شود.

وی با تقدیر از تلاش ها و خدمات این درمانگاه گفت: اگر در تلاش‌ها و کارها رضای خدا و خدمت به مردم همواره سرلوحه کارها باشد حلاوت و شیرینی خاص خود را به همراه خواهد داشت.

فرماندار گناوه گفت: در شهرستان گناوه مجموعه اداری و فرمانداری همواره همراه و همگام مجموعه درمانی بوده اند و تلاش های زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: از مشکلات مطرح شده این درمانگاه  موضوع کمبود آمبولانس است که سعی ما بر این است تا امضاء تفاهم نامه ای بین اورژانس ۱۱۵ و درمانگاه تامین اجتماعی گناوه داشته باشیم و پس از شبانه روزی کردن درمانگاه نیز نشستی با حضور مسئولان درمانگاه، اوراژانس ۱۱۵ و شبکه بهداشت برگزار و همکاری هابیشتر شود.

وی گفت: ما آماده هر نوع همکاری با این درمانگاه جهت  رفع موانع و مشکلات شبانه روزی کردن این درمانگاه و رفع مشکل مردم هستیم.

طاهره گندمی سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه در این نشست به مسائل مختلف پیرامون شبانه روزی کزدن این درمانگاه پرداخت و گفت: شبانه روزی کردن این درمانگاه یکسری درخواست ها  و نیازها را به همره دارد که نیازمند تعامل و همکاری همه است.

وی افزود: مسائلی مانند کمبود آمبولانس، نگهبانی و ساعات کار داروخانه و مسائلی دیگری وجود دارد که برای شبانه روزی کردن این درمانگاه باید بمرتفع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر