جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۹۴۳
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: در آیینی با حضورمعاون تربیت و آموزش ناجا، مجموعه میدان‌تیر فرماندهی انتظامی شهرستان دیر مزین به نام شهید خسرو محمد زاده به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از فارس، صبح امروز مجموعه میدان تیر فرماندهی انتظامی شهرستان دیر با حضور معاون تربیت و آموزش ناجا، فرمانده انتظامی استان بوشهر و مسئولین شهرستان دیر به بهره برداری رسید.

سرهنگ فرهاد آراوند در این آیین اظهار داشت: با توجه به وجود یگان های ویژه، سپاه‌پاسداران، پایگاه‌های مقاومت بسیج، گردان‌های عاشورا، دریابانی و غیره نیاز به داشتن یک میدان تیر احساس می‌شد .

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با تقدیر از همکاری شهرداری بردستان و دیر و سایر ادارات افزود: این میدان تیر 180هزار متر مربع مساحت دارد که زمین از سوی منابع‌طبیعی شهرستان دیر به نیروی‌انتظامی شهرستان اهداء شد.

وی با بیان اینکه فضای پارکینگ این مجموعه گنجایش نزدیک به هزار دستگاه ماشین را داراست، عنوان کرد: وضعیت این میدان به صورتی است که با توجه به چرخش نور آفتاب از تمامی زوایا و در سه حالت  می توانیم از آن استفاده کنیم.

آراوند با اعلام اینکه این میدان تیر سه منظوره است، ادامه داد: میدان اول مختص اسلحه کمری و ام پی فایو با جانمایی 21 سیبل ، میدان دوم برای اسلحه کلاش به مسافت 100 متر و میدان سوم نیز جهت سلاح های نیمه سنگین با مسافت 300 متر و عقبه 500 متر در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر خاطرنشان کرد: حداقل تا 20 سال آینده به راحتی می توانیم کارهای تاکتیکی خود را در این میدان انجام دهیم و در آینده به دنبال راه اندازی اردوگاهی در این مکان هستیم.

وی افزود: این مجموعه به نام شهید خسرو محمد زاده یکی از شهدای ناجا که ساکن شهر بردستان بوده اند نامگذاری شده است.

فرماندار شهرستان دیر گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین نیروهای تأمین و اعضای شورای تأمین وجود دارد.

 کریم علی حسنی افزود: روحیه مردم داری فرماندهی انتظامی شهرستان در کنار اقتدار و شجاعت وی از نقاط قوت وی و اعضای تأمین شهرستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر