شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۹۴۵
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر با تاکید بر توسعه شهرستان عسلویه بر اساس ظرفیت‌های گردشگری و صنعتی گفت: در این راستا توسعه صنعت گردشگری و توریسم صنعتی در اولویت برنامه‌های شهرستان عسلویه قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عادل دهدشتی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فرمانداری عسلویه با اشاره به ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در شرایط بد اقتصادی کنونی کشور که به واسطه بد عهدی دشمن، از جمله آمریکا  ایجاد شده وظیفه همه مدیران است که با درک اوضاع کنونی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که باری از دوش مردم بردارند.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها افزود: برنامه مدونی برای اداره امور  استان بوشهر در بخش‌های مختلف تدوین شده که حفظ وحدت  و انسجام امری مهم و ضروری است.

وی با اشاره به پیگیری مسئله اشتغال جوانان شهرستان  عسلویه افزود: کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و حل اشتغال جوانان شهرستان  عسلویه یکی از برنامه‌های دیگر استان بوشهر در شهرستان عسلویه است.

دهدشتی با تاکید بر توسعه شهرستان عسلویه بر اساس ظرفیت‌های گردشگری و صنعتی گفت: در این راستا توسعه صنعت گردشگری و  توریسم صنعتی در اولویت برنامه‌های شهرستان عسلویه قرار دارد.

وی بیان کرد: یکی از راهکا های توسعه همه جانبه شهرستان عسلویه توجه به صنعت توریسم  است.

فرماندار عسلویه نیز از زحمات محمدعلی جمالی بخشدار سابق مرکزی عسلویه تقدیر و محمد جواد صالحی بخشدار جدید را معارفه کرد.

عبدالنبی یوسفی، بخشدار  سابق مرکزی عسلویه را فردی دارای تجربه چندین ساله در استانداری بوشهر خواند که با روحیه صبر و حوصله و پشتکار توانست خدمات زیادای را در دورن تصدی خود ارائه دهد.

وی صالحی بخشدار جدید مرکز عسلویه را فردی مسلط به کار و فرصت شناس و مسلط به کار دانست که با بکار گیری تمام توان خود به عنوان یک نیروی بومی برای اعتلای شهرستان عسلویه گام برمی‌دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر