شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۹۴۶
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: آیین افتتاح بزرگراه گناوه – دیلم با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاکنژاد فرماندار گناوه چهارشنبه‌شب در نشست هماهنگی سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان گناوه اظهار داشت: بسیار خوشجال و خرسندیم که یکی از خواسته های مهم مردم تحقق پیدا کرد و بزرگراه گناوه- دیلم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همواره سعی ما بر این بود که هرچه سریعتر این جاده به طور کامل زیر بار ترافیک برود ولی یکی از بزرگترین موانع پیش روی ما وجود مالکین در مسیر جاده بود که به لطف خدا و تلاش مجموعه فرمانداری و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی این مسله حل شد و امروز شاهد افتتاح کامل جاده گناوه دیلم هستیم.

فرماندار گناوه گفت: سال‌های قبل در این جاده تصادف های منجر به فوت زیادی داشتیم وبه جاده مرگ معروف بود که با زیر بار ترافیک رفتن هر قطعه از این جاده درصد تصادفات جاده هم کمتر شد تا اینکه سال قبل این تصاددفات منجر به فوت به صفر رسید.

وی تصریح کرد: در حوزه راه  کارهای خوبی در شهرستان گناوه انجام شده است که جاده گناوه - میشان که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همچنین جاده گره گچساران و بندر ریگ گناوه که ۵ کیلومتر آن تکمیل و قطعه دوم آن بزودی شروع به کار می‌کند از جمله آنها است.

پاکنژاد گفت: قسمت کمربندی اتوبان موردنظر حدفاصل اتصال جاده گناوه دیلم به دشتستان و بوشهر که خواسته مردم و فعالین اجتماعی هم بوده ، هماهنگی هایی صورت گرفته که مابقی اعتبار  و دستور کار این قسمت پروژه  در سفر وزیر مطرح و موافقت گرفته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر