شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۹۶۰
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۶

فکرشهر:  وزیر راه و شهرسازی از اتصال استان بوشهر به خط ریلی و اجرای قطعات باقی‌مانده راه‌آهن بوشهر - شیراز خبر داد و گفت: زیرساخت‌های ارتباطی استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد اسلامی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های استان بوشهر اظهار داشت: بخش آخر قطعه باقی‌مانده شرقی غربی که در جنوب کشور اجرا شده است، امروز افتتاح شد.

وی اضافه کرد: برنامه وزارت راه و شهرسازی این است که مسیرهای اصلی ما و جاده‌هایی که بار ترافیکی سنگین دارند را به منظور ایمن‌سازی و بالابردن راندمان سفر به بزرگراه تبدیل کند.

 وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه بزرگراه‌ها در کشور صورت گرفته است و امروز قطعه آخر ۶۰ کیلومتر مسیر گناوه - دیلم نیز افتتاح شد.

وی یکی دیگر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر را اتصال این استان به خط ریلی کشور بیان کرد و ادامه داد: بخشی از اقدامات این پروژه انجام شده و امروز همزمان عملیات اجرای دیگر قطعات این خط ریلی آغاز می‌شود.

اسلامی از بررسی وضعیت راه‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در استان بوشهر داریم، توسعه مسکن و بهبود وضعیت بافت‌های فرسوده است که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی از طراحی برنامه گسترده برای رونق‌بخشیدن به بازار مسکن خبر داد و افزود: در استان بوشهر نیز با تعریف برنامه‌ای که صورت گرفته شاهد بهبود راه‌ها، اتصال به خط ریلی و بهبود وضعیت مسکن و بافت فرسوده باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر